۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
بازار همدان با تزریق گوشت مرغ منجمد متعادل می‌شود
معاون جهادکشاورزی استان همدان:

بازار همدان با تزریق گوشت مرغ منجمد متعادل می‌شود

همدان - معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه در صورت کمبود مرغ در برخی روزها مرغ منجمد به بازار تزریق می‌شود؛ گفت: ذخایر استان جوابگوی نیاز مردم خواهد بود.

به گارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان؛ داریوش سرحدی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته جوجه‌ریزی‌ در برخی روزها بیشتر و در بعضی مواقع کمتر بوده است؛ اظهار کرد: طبق مصوبه کمیته ساماندهی و کارگروه تنظیم بازار مرغ استان همدان در صورت بروز کمبود مرغ در برخی از روزها مرغ منجمد به بازار تزریق  و نیاز مردم رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ایامی که کشتار مرغ نسبت به نیاز مصرف کمتر باشد با توزیع مرغ منجمد نیاز مصرف تامین می‌شود؛ افزود: مردم نگران نباشند چراکه ذخایر استان جوابگوی نیاز آنهاست.

معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد: با توجه به قیمت نرخ جوجه یک‌روزه در شهریورماه مرغداران با تردید اقدام به جوجه‌ریزی کردند اگرچه با تعدیل قیمت جوجه‌ریزی روند مساعد پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه در ایامی که میزان کشتار کمتر از نیاز مصرف باشد با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی وزارتخانه تعادل در بازار برقرار می‌شود؛ یادآور شد: خروج مرغ از استان همدان به هر شکل اعم از زنده و لاشه ممنوع است و تولیدکنندگان تنها به منظور تامین نیاز استان اقدام می‌کنند.

سرحدی در ادامه به روند نزولی قیمت دام زنده به ویژه دام سبک در یک ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در تولید گوشت قرمز در استان هیچ مشکلی وجود ندارد حتی بیش از نیاز گوشت تولید می‌شود.

کد خبر: ۱۱۰٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha