۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
ایرلاین‌ها برگشتند/ رشد پروازهای مسافری در فرودگاه ساری
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ایرلاین‌ها برگشتند/ رشد پروازهای مسافری در فرودگاه ساری

ساری- با روند کاهشی شیوع کرونا در مازندران میل و اقبال شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز در فرودگاه‌های مازندران شتاب گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، استقبال شرکت های هواپیمایی برای برقراری خطوط پروازی در مازندران سبب شده تا شمار پرواز در فرودگاه های استان روند افزایش گیرد و هر ماه بر شمار سورتی های پروازی افزوده می شود.

طی ۲۰ ماه گذشته به دلیل شیوع کرونا و عدم استقبال مسافران، برخی مسیرهای پروازی از مازندران به مناطق مختلف کشور غیرفعال شده بود و ایرلاین ها تمایلی برای فرود در فرودگاه های استان نداشتند.

این وضعیت درحالی است که با عادی شدن شرایط، ایرلاین ها در حال بازگشت و برقراری خطوط پروازی در استان مازندران هستند.

سعداله وطنخواه مدیرکل فرودگاه های مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش شمار پرواز در فرودگاه های استان از جمله ساری گفت: در حال حاضر هفتگی ۱۷۸ سورتی پرواز در فرودگاه بین المللی شهدای ساری برگزار می شود.

وی با اشاره به میل و اقبال ایرلاین ها برای برقراری سورتی های پروازی در فرودگاه های استان گفت:در حال حاضر ایرلاین های وارش، ایران ایر، آتا، ساها، آسمان،کیش ایر و غیره در استان خدمات پروازی ارائه می دهند.

وطنخواه یادآور شد: هم اکنون هر هفته به مقصد شهرهای مشهد، تهران، بندرعباس، عسلویه، شیراز، اهواز،تبریز،اصفهان از فرودگاه ساری پرواز انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران اظهار داشت: طی نیمه اول امسال دو هزار و ۱۵۸ پرواز در فرودگاه استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶۰ درصدی داشته است.

کد خبر: ۱۱۰٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha