۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
خدمات پس از فروش تولیدات داخل تقویت شود
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

خدمات پس از فروش تولیدات داخل تقویت شود

بیرجند-انصاری فرد،رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خراسان‌جنوبی گفت: چنانچه خدمات پس از فروش و ضمانت تولیدات داخل تقویت شود، ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای تأثیر زیادی بر بازار داخل نخواهد داشت.

محمدعلی انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار بازار در زمینه تأثیر ممنوعیت ورود لوازم خانگی کره‌ای به کشور بر بازار به ویژه در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: به نظر من در وهله اول و بیش از هر چیز باید به موضوع ضمانت و خدمات پس از فروش لوازم خانگی تولید داخل توجه کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: اگر محصولات و لوازم خانگی تولید داخل ضمانت و خدمات پس از فروش خود را به حد مطلوب برسانند، استقبال مردم نیز خوب خواهد شد و این ممنوعیت تأثیری بر بازار داخل نمی‌گذارد.

برخی تولیدات داخل خدمات پس از فروش مطلوبی ندارند
انصاری‌فرد ادامه‌داد: اما متأسفانه برخی از لوازم خانگی تولید داخل ضمانت و خدمات پس از فروش خوبی ندارند که این موضوع بر تمایل شهروندان برای خرید تأثیر می‌گذارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ممنوعیت وارد لوازم خانگی داخلی منجر به ایجاد انحصار در بازار خواهد شد، اظهارکرد: به نظر این ممنوعیت موجب انحصار شبیه آنچه در مورد خودرو مشاهده می‌کنیم، نخواهد شد چون در داخل نیز شرکت‌های متعددی در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های ناظر به شدت باید مراقب موضوع تقلب در امر تولید لوازم خانگی باشد، بیان‌کرد: در مورد قیمت لوازم خانگی تولید داخل نیز برندها و محصولات مختلف متفاوت است و کالاهای با کیفیت ممکن است قیمت بالایی داشته باشند ولی در کل نمی‌توان گفت در قیاس با تولیدات خارج از کشور لوازم خانگی ایرانی قیمت بالایی دارد.

افزایش ۱۵ درصدی قیمت لوازم خانگی در خراسان جنوبی
انصاری‌فرد گفت: باز هم به عنوان کسی که سال‌ها است در بازار لوازم خانگی فعالیت می‌کند تأکید می‌کنم که لوازم خانگی تولید داخل باید به سمت افزایش کیفیت و استاندارد سازی و ... بروند تا بتوانند رضایت مشتری را جلب کنند.

وی در زمینه تغییر قیمت لوازم خانگی در هفته‌های اخیر در بازار خراسان‌جنوبی گفت: قیمت لوازم خانگی در ابتدای سال جاری در خراسان‌جنوبی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشت ولی در یکی – دو هفته أخیر تغییری نداشته است.

کد خبر: ۱۱۰٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha