۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
سازمان سرمایه گذاری تجارت کشاورزی ایجاد می شود
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

سازمان سرمایه گذاری تجارت کشاورزی ایجاد می شود

ساری- زارعی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تقویت تشکل ها و تعاونی های کشاورزی را مهم دانست و گفت: سازمان سرمایه گذاری تجارت کشاورزی ایجاد می شود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ضعف ترین تعاونی های کشور، کشاورزی است، گفت: در تشکیلات جدید که قانون امنیت غذایی را در مجلس تصویب کردیم و در راه تائید شورای نگهبان است، سازمانی برای تقویت تعاونی و تشکل های کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سازمانی با عنوان سرمایه گذاری تجارت کشاورزی ایران ایجاد می شود، تقویت بخش کشاورزی را از جمله اهداف این سازمان اعلام کرد.

وی خواستار پیگیری و رفع مشکلات روستاها و بخش کشاورزی شد و گفت: حمایت از سرمایه گذاران و جذب آنان برای رونق منطقه امری مهم است.

زارعی یادآور شد: علاوه بر جذب سرمایه گذاران باید با تقویت تعاونی ها در مناطق محروم برای اشتغال در روستاها گام برداشت و از مسئولان تقاضا داریم نسبت به احیای شهرک های صنعتی تلاش شود.

این نماینده مجلس با اظهار اینکه برخی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی غیرفعال است، گفت: مسئولیت اصلی احیای شهرک های صنعتی به عهده متولیان بخش های مختلف است و باید زمین با قیمت مناسب در اختیار سرمایه گذاران و تعاونی ها قرار گیرد.

کد خبر: ۱۱۰٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha