۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
واکنش مثبت ارزهای دیجیتال با خبرهای حمایتی از بازار آمریکا
رشد ارزهای دیجیتالی هیجانی است؟

واکنش مثبت ارزهای دیجیتال با خبرهای حمایتی از بازار آمریکا

بعد از اینکه خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه دولت آمریکا معاملات رمز ارزها را محدود نمی کند بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۱۳ درصدی تجربه کرد.

بازار، گروه بورس: بعد از اینکه ارزش بیت کوین با یک نوسان مثبت به ۴۸۰۰۰ دلار رسید، ارزش بازار کریپتو به ۲.۱ تریلیون دلار رسیده است. این اتفاق بعد از یک رشد خوب در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاده است و آلت کوین‌ها هم شرایط بعد از این تغییر بازار شرایط خوبی را تجربه کرده اند. به طوری که ارزش اتریوم به نزدیکی ۳۳۰۰ دلار رسیده، و رمزارز AXS با رشد ۵۰ درصدی رکورد زده و سقف جدید ساخته است.

این رشد بازار ارزهای دیجیتالی در حالی رقم خورده است که در روزهای اخیر موضع گیری های منفی توسط دولت ها شاهد بودیم به طوری که چین محدودیت های جدیدی را برای معاملات رمز ارزها وضع کرده بود و در ایران هم چند رمزارز جعلی شناسایی شده و باندهای مافیای این بازار دستگیر شدند و این به معنای ورود دوباره دولت ها به معاملات رمز ارزها برای کنترل بازار آنهاست.

اما به طور کلی روند معاملات ارزهای دیجیتالی حکایت از این دارد که چند روز اخیر در بازار کریپتو اتفاقات جدیدی رخ داده بر همین مبنا از ۲۹ سپتامبر که بیتکوین با قیمت ۴۱۰۰۰ دلار معامله می شد بسیاری در حال پیوستن به صف های فروش بودند اما تنها در چند ساعت ۲۰۰۰ دلار بیت کوین رشد کرد.

همچنین بعد از اینکه پاول اعلام کرد که آمریکا معاملات بیت کوین را ممنوع نمی کند به سرعت قیمت این رمزارز تا ۴۷۰۰۰ دلار رشد کرده و سایر آلت کوین ها نیز وضعیت خوبی پیدا کرده اند که در بین آنها می توان به اتریوم اشاره کرد که در ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۱۵ درصدی داشته و دوج‌کوین و کاردانو هم با رشدهای ۷ و ۵ درصدی در اولیت بعدی سرمایه گذاران قرار دارد، اما AXS در میان ۱۰۰ کوین برتر بازار بیشترین رشد را تجربه کرده است.

کد خبر: ۱۱۰٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha