۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
۱.۶ میلیون مازنی به صورت غیرمستقیم سهام عدالت را مدیریت می کنند
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور:

۱.۶ میلیون مازنی به صورت غیرمستقیم سهام عدالت را مدیریت می کنند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور شمار سهامداران شیوه مدیریت غیرمستقیم در استان مازندران را یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر اعلام کرد.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با بیان اینکه برای فروش سهام عدالت به سجام نیاز است، از سهامداران خواست با توجه به افزایش قیمت سهام از فروش آن خودداری کنند.

وی با اظهار اینکه با آزادسازی سهام عدالت باید سود توسط شرکت سرمایه گذاری استان ها توزیع شود، ادامه داد: در حال حاضر توزیع سود از طریق شرکت سرمایه گذاری مرکزی انجام می شود که تخلف است.

وی یادآور شد: در حال حاضر سود به استان واریز نمی شود این درحالی که سود یک میلیون و ۶۵۰ هزار سهامدار روش غیر مستقیم مازندران باید به استان ارسال و از طریق شرکت استانی توزیع و واریز شود.

توکلی تصریح کرد: واریز وجه به حساب استان سبب رونق گرفتن تولید استان و چرخه بانکی در استان می شود اما در حال حاضر چنین کاری صورت نمی گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره تعیین تکلیف جاماندگان و سهامداران فوت شده سهام عدالت گفت: قرار است در قالب جلسه ای نسبت به این مسئله تعیین تکلیف شود و موارد از طریق مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی می شود.

وی درباره فروش سهام گفت: برای فروش سهام باید از طریق کارگزاری ها اقدام شود هرچند تاکید براین است که از فروش سهام پرهیز شود.

کد خبر: ۱۱۰٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha