۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
تبعیض در واگذاری مسکن خبرنگاران نداریم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تبعیض در واگذاری مسکن خبرنگاران نداریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جلسه مشترک با معاون وزارت راه و شهرسازی درباره مسکن خبرنگاران، تاکید کرد: هیچ تبعیضی در زمینه واگذاری مسکن به خبرنگاران قائل نیستیم.

به گزارش بازار، محمدمهدی اسماعیلی درباره خبرنگاران جامانده از فهرست نام نویسی شده مسکن خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه مشترک با معاون وزارت راه و شهرسازی که به منظور حل مساله‌ای در این راستا برگزار کردیم مشکل موجود مرتفع شد.

عضو کابینه دولت سیزدهم گفت: البته من گفتم جلسه را رسانه‌ای نکنند، چون دستور رئیس‌جمهور این است که ما از اقدامات بگوئیم نه از کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم. منتظریم تا اقدامات به نتیجه روشنی برسد و پس از آن خبر را منعکس کنیم، اما وقتی این موضوع رسانه‌ای شد در این خصوص توضیحاتی را به اطلاع خبرنگاران می‌رسانم.

اسماعیلی به سفر اخیر خود به مشهد مقدس هم اشاره کرد و گفت: در حاشیه برخی برنامه‌هایی که در این شهر داشتیم دوستانی که بیشتر همکاران صدا و سیما بودند این سوال را مطرح می‌کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: هر کاری را در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌دهیم برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است لذا در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

اسماعیلی درعین حال تصریح کرد: همه همکاران رسانه‌ای ما شاید به دلایلی وابستگی‌هایی به سازمان‌های دیگر داشته باشند، ولی ما هیچ تبعیضی را در زمینه واگذاری مسکن به خبرنگاران قائل نبوده و نخواهیم بود از این رو در مورد همه چه کسانیکه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا زیر مجموعه‌های آن و چه کسانی که خارج از وزارتخانه و تحت حمایت نهادهای دیگر فعالیت می‌کنند، تاکید داشتیم هیچ صاحب حقی در این زمینه از قلم نیفتد.

ممکن است بخشی از همکاران رسانه‌ای به دلیل وابستگی‌های سازمانی یکسری تسهیلات را دریافت کنند که طبیعی است اولویت با کسانی است که این تسهیلات را دریافت نکرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجددا یاد آور شد: برای همه همکاران رسانه‌ای به ویژه خبرنگاران چه ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند و چه نباشند جایی که لازم باشد ما این فضا را فراهم خواهیم کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: من خواهش کردم دوستان بررسی مجدد داشته باشند تا هیچ صاحب حقی از قلم نیفتد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تلاش ما با وزارت راه و شهرسازی بر این است که تمامی خبرنگاران صاحب حق و واجد شرایط بتوانند از تسهیلات دریافت مسکن بهره‌مند شوند.

وی در عین حال تصریح کرد: با عنایت به اینکه وارد فضای جدیدی در دولت سیزدهم شده ایم لذا سابقه گذشته را رها کنید.

مرداد امسال پیرو تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای اصحاب هنر و رسانه بین دو وزارتخانه راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شد به زودی عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شود.

کد خبر: ۱۱۰٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha