۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
فعال شدن مرز هوایی فرودگاه رامسر نیازمند زیرساخت است
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

فعال شدن مرز هوایی فرودگاه رامسر نیازمند زیرساخت است

رامسر- عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه فرودگاه رامسر به عنوان مرز هوایی شناخته شد، گفت: برای فعال شدن، نیاز به ترمینال مناسب داریم.

به گزارش بازار، سید شمس الدین حسینی پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به بهره برداری باند جدید فرودگاه رامسر فت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت گردشگری استفاده کنیم باید پروازهای بیشتری به نقاط مختلف کشور و جهان برقرار شود.

وی افزود: فرودگاه رامسر به عنوان مرز هوایی شناخته شد و برای فعال شدن نیاز به ترمینال دارد، از این رو ۵۰ میلیارد بودجه تامین شد و پروژه توسعه ترمینال فرودگاه و اپرون در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین برای توسعه منطقه غرب مازندران، مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و کد اجرایی برای آزاد راه چالوس رامسر گرفته شد و این طرح به طول ۷۵ کیلومتر احداث می شود.

حسینی کم آبی را مشکل بزرگ منطقه ذکر کرد و گفت:با توجه به اینکه یکی از پربارش ترین شهرهای کشور رامسر است اما در زمستان، بهار و تابستان با قطعی آب مواجه هستیم و از سوی دیگر برای جمع آوری و انتقال آبهای سطحی برنامه ریزی نداریم.

این نماینده مجلس گفت: آخرین اقدام برای رفع کم آبی در رامسر حفر چاه در شاهمنصور محله بود و تامین آب پایدار در حال انجام است. 

کد خبر: ۱۱۰٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha