۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
سوخت ۱۰ هزار خانوار روستایی در اردبیل تأمین شده است
مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل:

سوخت ۱۰ هزار خانوار روستایی در اردبیل تأمین شده است

اردبیل - مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: در آستانه فصل سرما برای ۱۰ هزار خانوار روستایی و عشایری نفت سفید تهیه و تأمین شده است.

سید حجت مدنی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: شرکت نفت همه ساله با تأمین سوخت مورد نیاز کشاورزان، دامداران و خانوارهای روستایی و عشایری سعی دارد تا دغدغه آنها را در تهیه سوخت زمستانی برطرف کند که امسال نیز طرح الکترونیکی کردن تأمین سوخت با سهمیه ابلاغی از سوی وزارت نفت به انجام می رسد.

وی تصریح کرد: سهمیه ویژه‌ای برای کشاورزان، دامداران و خانوارهای روستایی در نظر گرفته شده که از اول مهرماه این سهمیه در حساب خانوارهای روستایی و عشایری شارژ شده که با مراجعه به نمایندگی های شرکت نفت می توانند سوخت مورد نیاز زمستانی خود را تأمین کنند.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: برای خانوارهای یک تا پنج نفره ۸۰۰ لیتر و پنج تا ۱۰ نفر نیز بیش از ۹۰۰ لیتر سهمیه سوخت در نظر گرفته شده که با شارژ کارت اعتباری خود می توانند خریدشان را از طریق تعاونی های روستایی و نمایندگی های فروش نفت سفید انجام دهند.

مدنی افزود: هیچ مشکلی در تأمین سوخت مورد نیاز کشاورزان، دامداران و خانوارهای روستایی و عشایری وجود ندارد و ما همه‌ ساله سعی داریم در این ایام نیازمندی های آنها را احصا کرده و نسبت به پرداخت سهمیه مورد نظر اقدام کنیم.

وی مهلت مقرر برای دریافت این سهمیه فوق‌العاده را تا آخر آذرماه اعلام کرد و ادامه داد: در صورت عدم مراجعه در سه ماه، این سهمیه دیگر قابل تمدید نخواهد بود و سهمیه جدید زمستانی نیز به موقع اعلام می شود.

کد خبر: ۱۰۹٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha