۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
پویش ملی مشق احسان در آذربایجان شرقی برگزار شد
به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

پویش ملی مشق احسان در آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز- پویش ملی مشق احسان در آذربایجان شرقی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، شامگاه روز چهارشنبه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پویش ملی مشق احسان برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم برخوردار توسط اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان‌شرقی در مصلی امام خمینی تبریز گفت: از تلاش های اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان‌شرقی در برگزاری پویش ملی مشق احسان قدردانی می کنیم.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش تربیت فرزندان این کشور با آموزه های اسلامی است، گفت: تربیت در کودکی رمز موفقیت است از این جهت دقت در انتخاب مربیان پیش دبستانی و دبستانی بسیار مهم است.

امام جمعه تبریز افزود: آموزش و پرورش باید به مربی های خود توجه داشته باشد تا آنها نیز دانش آموزان را تشویق کنند، ارتقا و پرورش دهند.

وی گفت: توزیع بسته ها باید در نهایت دقت با رعایت اصل حفظ کرامت انسانی نیازمندان صورت بگیرد چرا که آبروی مومن بالاتر از هر چیزی است.

پویش ملی مشق احسان در آذربایجان شرقی برگزار شد

آل هاشم ابراز داشت: از الزامات مهم کمک مومنانه عمل به این آیه قرآن کریم است که می فرماید؛ لَنْ تَنالُوا الْبِرَّ حَتَّی تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْ‏ءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلیمٌ یعنی هرگز به نیکی دست نمی‏ یابید، مگر آنکه از آنچه دوست دارید، (در راه خدا) انفاق کنید و بدانید هر چه را انفاق کنید، قطعاً خداوند به آن آگاه است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: حفظ احترام و کرامت نیازمندان ، شناسایی کامل و بموقع افرادی که دچار مشکلات معیشتی شده اند و انفاق از کالاهای ایرانی باکیفیت ، سه اصل مهم کمک مومنانه هستند.

وی گفت: حفظ سلامت دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است و آموزش و پرورش در این مقطع حساس کرونایی وظیفه بسیار سنگینی دارد و باید به مسئله بهداشت دانش آموزان بیشتر از هر چیزی توجه شود.

کد خبر: ۱۰۹٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha