۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
افزایش قیمت بلیط قطار و هواپیما پذیرفته نیست
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

افزایش قیمت بلیط قطار و هواپیما پذیرفته نیست

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه افزایش قیمت بلیط هواپیما و قطار در آستانه ۲۸ صفر به هیچ عنوان پذیرفته نیست، گفت: مجلس با کمک سایر دستگاه‌های نظارتی به موضوع افزایش قیمت بلیط ورود می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، اسماعیل حسین زهی، در رابطه با افرایش قیمت بلیط قطار گفت: در آستانه ۲۸ صفر و رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام رضا (ع) قیمت بلیط هواپیما و قطار با مقصد مشهد افزایش پیدا کرده و به دلیل ظرفیت محدود بسیاری از زائران با مشکلات متعددی برای تهیه بلیط مواجه شدند.

فراموشی مسئولان؛ دلیل تکرار مشکلات زائران در آستانه مناسب های مذهبی
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: علی رغم اینکه همه مسئولان حوزه حمل و  نقل کشور نسبت به افزایش مسافران قطار و هواپیما در آستانه اربعین و ۲۸ صفر آگاه هستند اما هر سال با مشکلات مشابهی نظیر کمبود و افزایش قیمت بلیط هواپیما و قطار مواجه می‌شویم که نشان دهنده نبود برنامه ریزی مناسب در این حوزه است. هرساله بعد از چنین مناسبت‌های مذهبی، مسئولان به فکر ساماندهی ناوگان حمل و نقلی میافتند اما با گذشت چند روز تمامی برنامه‌ها به فراموشی سپرده می‌شود.

مسئولان وزارت راه و شهرسازی نسبت به نابسمانی در قیمت بلیط قطار و هواپیما توضیح دهند
وی اضافه کرد: مجلس با کمک سایر دستگاه‌های نظارتی باید به موضوع افزایش قیمت بلیط قطار و هواپیما ورود می‌کند و از طرفی مسئولان وزارت راه و شهرسازی نیز باید نسبت به این نابسمانی ها پاسخ دهند، همچنین سازمان تعزیزات حکومتی نیز باید با آژانس‌های مختلفی که به این افزایش قیمت‌ها دامن می‌زنند، برخورد کند.

لزوم افزایش تعداد قطارها در آستانه ۲۸ صفر
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایطی که با انبودهی از مسافر مواجه هستیم، بهتر است نسبت به افزایش قطار در خطوط پر تردد اقدام کنیم تا هموطنانمان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

کد خبر: ۱۰۹٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha