۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
میزان اجرای برنامه ششم توسعه ارزیابی می شود| دولت هرچه سریعتر لایحه برنامه هفتم را تقدیم مجلس کند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با بازار:

میزان اجرای برنامه ششم توسعه ارزیابی می شود| دولت هرچه سریعتر لایحه برنامه هفتم را تقدیم مجلس کند

خدابخشی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به تفکیک بخش های مختلف برنامه ششم، می کوشیم ارزیابی دقیقی از این برنامه داشته باشیم تا مشخص شود این برنامه به چه میزان اجرایی شده است.

محمد خدابخشی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به اجرای برنامه ششم توسعه و تدوین برنامه هفتم اظهار داشت: در حال حاضر ما سال پایانی برنامه شش توسعه را پشت سر می‌گذرایم و مشغول ارزیابی این برنامه هستیم.

وی تاکید کرد: ما به تفکیک بخش های مختلف برنامه ششم، می کوشیم ارزیابی دقیقی از این برنامه داشته باشیم تا مشخص شود این برنامه به چه میزان اجرایی شده است در این زمینه ما حتی یک فرمی را طراحی کردیم و قصد داریم با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس این اقدام را انجام دهیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: ما همچنین با سازمان برنامه و بودجه در این زمینه نامه‌نگاری داشتیم تا گزارش اجرای احکام برنامه ششم را به ما ارائه دهد تا میزان تحقق هدف گذاری های انجام شده در بخشهای مختلف مشخص شود، البته این مسئله مقدمه ای است که ما به برنامه هفتم ورود پیدا کنیم.

خدابخشی با بیان اینکه منتظر ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه از سوی دولت به مجلس هستیم گفت: با این حال نمی‌توان کشور را بدون برنامه مدیریت کنیم لذا باید هرچه زودتر برنامه هفتم توسعه به مجلس ارائه شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: البته در صورت عدم ارائه لایحه برنامه هفتم از سوی دولت به واقع لایحه برنامه ششم تمدید خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۹٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha