۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
ارائه اینترنت پرسرعت تلفن همراه در روستاهای کردستان در اولویت قرار دارد
مدیرمخابرات منطقه کردستان:

ارائه اینترنت پرسرعت تلفن همراه در روستاهای کردستان در اولویت قرار دارد

سنندج – مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ارائه اینترنت پرسرعت تلفن همراه در مناطق روستایی یکی از اولویت های اصلی ما در استان کردستان است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت از تجهیز و راه اندازی تکنولوژی نسل سوم تلفن همراه در روستای مولینان خبر داد و گفت: این اقدام در آغاز سال تحصیلی جدید نقش بسزایی در فرآیند آموزش دانش آموزان و دانشجویان دارد.

وی با اشاره به این مطلب که سایت تلفن همراه در این روستا قبلا دارای تکنولوژی ۲G  بوده است افزود: با تلاش همکاران و به منظور ارائه اینترنت پرسرعت موبایل به ساکنین این روستا به ویژه دانش آموزان تکنولوژی این سایت به ۳G  ارتقا یافت.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که تکنولوژی ۳G  شرایط ارسال همزمان پیام از طریق صدا و تصویر را برای مشتریان فراهم کرده است، افزود: دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و داده های موجود در فضای مجازی نیز از دیگر مزایای اجرای پروژه برای ساکنین روستای مولینان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بسترهای ارائه خدمات و سرویس های تلفن همراه در این روستا مهیا شده است، بیان کرد: استقاده از اینترنت تلفن همراه برای کاربران شبکه آموزشی و مجازی شاد رایگان است.

حکمت به اختصاص هزینه و تجهیزات لازم برای اجرای پروژه مذکور اشاره کرد و گفت: مبلغ یک میلیارد و١٠٠ میلیون تومان در این روستا سرمایه گذاری شده است.

وی ضمن یادآوری این مساله که مخابرات منطقه کردستان در کنار دیگر وظایف و رسالت های کاری خود به اجرای برنامه های مختلف در حوزه مسولیت های اجتماعی پابند و متعهد است، اظهار کرد: انجام این پروژه در کمترین زمان ممکن از جمله این موارد تلقی می شود.

مدیرمخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح این امر که هر چه شکاف دیجیتالی در سطح استان بیشتر کاهش یابد در پیشرفت همه جانبه استان نقش بسزایی دارد، عنوان کرد: این مجموعه بر اساس ظرفیت ها و امکانات موجود و همچنین در نظر گرفتن قوانین و چارچوب های کاری از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مشتریان تلفن همراه در شهرستان مریوان از خدمات و سرویس های متنوع شبکه ارتباطات سیار، با کیفیت مطلوب برخوردار هستند.

کد خبر: ۱۰۹٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha