۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
سیلاب ۱۶۰ میلیارد تومان به حوزه راه های جنوب استان کرمان خسارت وارد کرد
معاون راهداری کشور:

سیلاب ۱۶۰ میلیارد تومان به حوزه راه های جنوب استان کرمان خسارت وارد کرد

جیرفت - معاون برنامه ریزی راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سیلاب طی روزهای گذشته ۱۶۰ میلیارد تومان به راه ها و تاسیسات راه های جنوب استان کرمان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، خداداد مقبلی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند بازگشایی و ترمیم جاده های مناطق آسیب دیده از سیل جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خسارت سیلاب به جاده های جنوب کرمان بسیار شدید بوده و محور «رودبارجنوب – ایرانشهر»   بیشترین خسارت را دیده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان راهداری کشور برای کمک به بازسازی جاده های آسیب دیده در اثر سیلاب کمک خواهد کرد، افزود: سازمان راهداری برای جبران و جبران حجم خسارت ها در جنوب استان کرمان  با تمام توان کمک خواهد کرد.

مقبلی بیان داشت: چند دستگاه تریلر برای ایجاد پل های موقت در مناطق جنوبی استان کرمان در حال اعزام هستند.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: از استان یزد و اداره کل راهداری شمال استان کرمان برای ترمیم و بازگشایی جاده های خسارت دیده ماشین اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه به زودی محورهای خسارت دیده با تلاش های شبانه روزی عوامل راهداری مناطق جنوب استان کرمان و کمک های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به حالت عادی بر می گردد، تصریح کرد: با تامین اعتبارات مورد نیاز در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و کمک های دولت عملیات ترمیم جاده ها، پلها، و آبنماها و... آغاز خواهد شد.

مقبلی با اشاره به اینکه خسارت وارد شده توسط سیلاب به راه ها و تاسیسات راه های جنوب استان کرمان تا کنون ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: سیلاب در جنوب استان کرمان بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد در ۸۷ کیلومتر از جاده های ارتباطی خسارت وارد کرده است.

معاون سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور در خصوص تعداد خسارت ها وارد شده افزود: ۵۵آبنما، ۱۸ پل از یک متر تا دو متر، پنج پل از دو تا هشت دهانه در اثر سیلاب در مناطق جنوبی استان کرمان خسارت دیده اند.

کد خبر: ۱۰٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha