۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
افزایش قیمت مواد اولیه هزینه تولید کابینت سازی را بالا برده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

افزایش قیمت مواد اولیه هزینه تولید کابینت سازی را بالا برده است

ساری- حسینی، فعال صنعت کابینت سازی در مازندران با اشاره به وابستگی ساختمان به این صنعت، گفت: افزایش قیمت مواد اولیه هزینه تولید را بالا برده است.

محمد حسینی فعال صنعت کابینت سازی با بیان اینکه حوزه ساختمان سازی به این صنعت وابستگی دارد، در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: کابینت در ساختمان، هارمونی بین آشپزخانه و هال ساختمان ایجاد می کند.

وی افزود: کابینت و مصنوعات چوبی به دلیل گران بودن و حساس بودن نسبت به رطوبت سبب شده تا افراد و مشتریان رغبتی به استفاده از آن دارند.

وی ادامه داد: استفاده از کابینت های ام دی اف یا فایبرگلاس با تنوع رنگ بیشتر در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع کابینت ها نسبت به رطوبت و گرما مقاومت بیشتری دارند.

این فعال صنعت کابینت سازی در مازندران شفاف بودن، تنوع رنگ و ارزان بودن را از جمله ویژگی های کابینت های مختلف از جمله پی وی سی یاد کرد و گفت: متاسفانه در سال های اخیر افزایش قیمت مواد اولیه، سبب گران شدن محصولات شده است.

وی با اظهار اینکه در مجموع بازار این صنعت نسبت به قبل راکد شده است، گفت: کابینت سازی چون در مراحل پایانی کار ساختمان قرار دارد، با مشکلات خاصی مواجه است و بیشتر مشتریان تمایل به هزینه کرد چندان بالا در این زمینه ندارند. 

کد خبر: ۱۰۹٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha