۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
 حمایت از صنعت گردشگری کرونازده در حد شعار است
مدیر هتل آپارتمان کسری نوشهر:

حمایت از صنعت گردشگری کرونازده در حد شعار است

نوشهر- ملکان، مدیر هتل آپارتمان کسری نوشهر با بیان اینکه کرونا بیشترین آسیب را به هتل ها و مراکز اقامتی زده است، گفت: حمایت های از این بخش بیشتر در حد شعار است.

تورج ملکان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به آسیب کرونا به صنعت گردشگری اظهار داشت: کرونا بیش از ۹۰ درصد به این صنعت خسارت وارد کرده است.

وی با اظهار اینکه گردشگری مازندران بیش از دیگر مناطق آسیب دیده است، گفت: مازندران در حوزه گردشگری و توریست سرآمد دیگر استان ها است و طبیعتا بیشترین لطمه را ناشی از کرونا دیده است.

وی درباره حمایت های صورت گرفته از حوزه گردشگری گفت: متاسفانه حمایت ها در حد شعار بوده و به معنای واقعی شاهد نبودیم و اینکه وام و تسهیلاتی داده می شود اما وقتی به حوزه اقتصادی و بانک ورود پیدا می کنیم، کارهای سخت و پیچیده می شود.

ملکان با عنوان اینکه استقبال و اقبال از واحدها و تاسیسات گردشگری به دلیل شیوع کرونا محدود شده است، گفت: شرایط به گونه ای نیست که بتوانیم از تمامی ظرفیت ها بهره بریم و شرایط اقتصادی نیز سبب شده تا مردم نتوانند برای اقامت در واحدهای گردشگری هزینه کنند.

این فعال صنعت گردشگری با اشاره به اینکه هر سال درصدی به قیمت ها و نرخ سالانه واحدهای گردشگری افزوده می شود، گفت: شرایط اقتصادی سبب شده تا اقامت در واحدهای گردشگری و هتل ها برای مردم هزینه بر باشد.

وی گفت: ارائه تسهیلات با سود مناسب و زمان بازپرداخت مناسب از جمله راهکارها برای رونق دوباره صنعت گردشگری است اما اکنون برای دریافت تسهیلات با موانع و مشکلات فراروی زیادی مواجه هستیم.

کد خبر: ۱۰۹٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha