۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
تامین روزانه ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در زمستان امسال
مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد

تامین روزانه ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در زمستان امسال

بوشهر- هاشم‌زاده فرهنگ مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی از تامین روزانه ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در زمستان امسال در کشور خبر داد.

هادی هاشم‌زاده فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی در راستای تامین گاز کشور از هیج تلاشی فروگذار نکرده و در سال‌های اخیر شاهد افزایش میزان تولید گاز علیرغم مشکلات تحریمی و مشکلات ناشی از کرونا بوده‌ایم.

وی افزود: امسال نیز که سال تولید نامگذاری شده، قطعا وظیفه صنعت نفت و گاز بسیار سنگین و مهم است و تلاشگران صنعت گاز در سرما و گرما برای تولید و تامین گاز مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش و فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی تعداد ۱۲ پالایشگاه فعال و استاندارد تحت مدیریت مجتمع گازی پارس جنوبی، فعالیت دارند و از میدان مشترک گازی پارس جنوبی نسبت به برداشت و استحصال و ارسال گاز اهتمام دارند.

هاشم‌زاده فرهنگ اضافه کرد: تامین به موقع گاز در مناطق سردسیر یک اولویت اساسی است و برنامه‌ریزی لازم برای تحقق این مهم انجام گرفته است.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی از تامین روزانه ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در زمستان امسال خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، آمادگی کاملی برای تولید و تامین روزانه ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در زمستان امسال را داریم و امیدواریم با تدابیر صورت گرفته، بدون مشکل از سرمای زمستان عبور کنیم.

هاشم‌زاده فرهنگ گفت: با تکیه بر توان متخصصان داخلی در راستای چرخاندن مجتمع گازی گام برمی‌داریم و به فضل خدا بتوانیم رضایتمندی مردم شریف کشور را فراهم کنیم.

کد خبر: ۱۰۹٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha