۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی اجرایی شود
نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس:

اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی اجرایی شود

بوشهر- احمدی نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی باید توسط وزارت نفت اجرایی شود.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شهرستان‌های جنوب استان بوشهر بخش زیادی از گاز کشور را تامین می‌کنند و درآمد زیادی هم دارند که وضعیت فعلی مردم به هیچ وجه زیبنده نیست.

وی افرود: اکنون روزانه ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی تولید و ارسال می‌شود و سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد متر مکعب گاز در این منطقه تولید می‌شود که باید رسیدگی بهتری صورت گیرد.

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وضعیت اشتغال جوانان جنوب استان بوشهر زیبنده مردم نیست و وزارت نفت باید به محیط پیرامونی بیش از گذشته توجه کرده و اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی باید اجرایی شود.

احمدی تصریح کرد: جناب اوجی وزیر جدید نفت، قول داده که نسبت به محیط پیرامونی توجه بیشتری شود و انتظار داریم این مهم با شتاب بیشتری پیگیری شود.

وی بیان کرد: صنایع بزرگ و مهمی در جنوب استان مستقر هستند و اگر به وظایف اجتماعی خود عمل کنند، هیچ فرد بیکاری نخواهیم داشت و وضعیت معیشتی مردم نیز بهتر می‌شد.

وی اضافه کرد: در بحث توسعه زیرساخت‌ها بویژه در حوزه آموزشی و فرهنگی و ورزشی و اجتماعی نیز باید وزارت نفت، ورود موثرتری داشته باشد و نباید کم‌کاری صورت گیرد.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی بیشترین مراجعات به دفتر نمایندگان مجلس استان، بحث اشتغال است انتظار می‌رود دولت سیزدهم این معضل را رفع کند.

کد خبر: ۱۰۹٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha