۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
۱۰ تا ۲۰ درصد اقتصاد ملی دریامحور می‌شود
در سال‌های آینده

۱۰ تا ۲۰ درصد اقتصاد ملی دریامحور می‌شود

بوشهر- وزیر کشور گفت: در سال‌های آینده ۱۰ تا ۲۰ درصد اقتصاد ملی باید دریامحور شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی ظهر امروز در نشست با مدیران استان بوشهر در شورای اداری این استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: گرامیداشت این ایام در واقع پاسداشت رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان است و باید در هر شرایطی قدرشناس این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به معرفی استاندار جدید بوشهر نیز بیان کرد: آقای محمدی‌زاده به عنوان استاندار جدید استان بوشهر معرفی شده‌اند و امیدوارم از تمام ظرفیت خود برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر بهره بگیرد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: محمدی‌زاده دارای سابقه و پیشینه روشنی است و از ایشان انتظار داریم از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان بوشهر برای عمران و آبادانی و توسعه پایدار استفاده کند.

وحیدی به وضعیت اقتصادی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: اقتصاد استان بوشهر بر پایه دریامحوری است و باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

وزیر کشور یادآور شد: در یکی دو سال آینده باید ۱۰ تا ۲۰ درصد اقتصاد ملی دریاپایه و دریامحور باشد و استان بوشهر با توجه به ساحل طولانی که با خلیج فارس دارد می‌تواند نقش محوری ایفا کند.

وحیدی ابراز داشت: توسعه اقتصاد دریامحور موجبات بهبود وضعیت اشتغال و همچنین بهبود وضعیت معیشتی مردم می‌شود و امیدواریم در این راستا به نتایج مطلوبی برسیم.

کد خبر: ۱۰۹٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha