۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران
معاون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد

اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران

مدیر دفتر برنامه و بودجه و سیستم کیفیت و HSE شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این آزمایشگاه موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

به گزارش بازار، فرشید کریمی افزود: با توجه به الزام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارائه گواهینامه صلاحیت سیستمی پیمانکاران در زمان انعقاد قراردادهای پیمانکاری در همین راستا شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، به تهیه مستندات و فرایندهای مورد نیاز برای اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران اقدام کرد.
 
کریمی اضافه کرد: بازرسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بررسی مستندات و انجام بازدیدهای دوره‌ای که امسال صورت گرفت با برآوردهایی که طبق الزامات مربوط صورت گرفت صلاحیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و موفق به اخذ این گواهینامه شد.
 
وی ادامه داد: این گواهینامه به صورت کشوری صادر شده است و در تمام مراکز عملیاتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر ایران قابل ارائه و معتبر است. مدت اعتبار این گواهینامه تا سال ۱۴۰۲ بوده و پس از آن نیز قابل تمدید است.
 
در ماه گذشته، با انجام ممیزی توسط شرکت TUV پاسارگاد ایران، نماینده رسمی شرکت MTIC کشور آلمان در ایران، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق به اخذ گواهینامه استانداردهای ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و HSE- MS کشور آلمان شد و این گواهینامه هم‌اکنون به نام شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک صادر شده است.

کد خبر: ۱۰۹٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha