۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
آیین معارفه استاندار بوشهر با حضور وزیر کشور برگزار شد

آیین معارفه استاندار بوشهر با حضور وزیر کشور برگزار شد

بوشهر- در آیینی با حضور سردار احمد وحیدی وزیر کشور، احمد محمدی‌زاده به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رژیم بعث عراق با حمایت شرق و غرب هم نتوانست در برابر اراده رزمندگان اسلام به توفیقی برسد و شاهد سربلندی نظام اسلامی در دفاع مقدس بودیم.

وی افزود: آسایش و امنیت امروز در واقع مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان و شهدای والامقام است و باید در هر شرایطی از رشادت این عزیزان تجلیل کنیم.

وزیر کشور با اشاره به جایگاه و پتانسیل استان بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر در ادوار مختلف، در برابر استعمارگران ایستادگی کرده و بوشهر در واقع نماد مقاومت است.

وحیدی تصریح کرد: خدمت به مردم استان بوشهر وظیفه مسئولان است و باید با همه توان و ظرفیت در این مسیر گام برداریم.

وی به مشکلات معیشتی و رفاهی مردم اشاره کرد و ابراز داشت: در شرایط کنونی مردم مشکلات زیادی در حوزه معیشتی و رفاهی دارند و دولت سیزدهم برای رفع گرفتاری‌های مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وزیر کشور افزود: مردم همواره در راستای دفاع از نظام اسلامی، اهتمام داشته‌اند و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وزیر کشور در این آیین با تجلیل از تلاش‌ها و فعالیت‌های عبدالکریم گراوند استاندار سابق بوشهر، احمد محمدی‌زاده را به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی کرد.

کد خبر: ۱۰۹٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha