۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
برخورداری بانک صنعت و معدن از دارایی های نامشهود نجومی| بانکی با موجودی نقدی قابل توجه
در پی بررسی صورت های مالی مشخص شد

برخورداری بانک صنعت و معدن از دارایی های نامشهود نجومی| بانکی با موجودی نقدی قابل توجه

صورت های مالی بانک صنعت و معدن در سامانه کدال نشان می دهد که این بانک دارایی های نامشهود فراوانی دارد و از موجودی نقدی قابل توجهی برخوردار است.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: صورت های مالی بانک صنعت و معدن در سامانه کدال نشان می دهد که موجودی نقدی این بانک تا تاریخ ۳۰ اسفند ماه سال گذشته  ۵۲۸ هزار و ۷۶۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال بوده که این رقم درسال مالی ماقبل آن (۱۳۹۸) ۳۴۷ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال بوده است.

همچنین مطالبات این بانک از دولت در تاریخ(۹۹.۱۲.۳۰) ۸۳۴ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال بوده که این رقم در سال ماقبل آن ۸۰۱ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال بوده است.

مطالبات این بانک از شرکتهای وابسته نیز در تاریخ ۹۹.۱۲.۳۰ صفر درصد بوده است که در گزارش مالی بانک صنعت و معدن این رقم در سال ماقبل آن ۳۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال را نشان می دهد.

دارایی های نامشهود  بانک صنعت و معدن در تاریخ ۹۹.۱۲.۳۰ نشان می دهد که این بانک  در این تاریخ ۱۵ هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال دارایی نامشهود داشته در حالی که این رقم در سال ماقبل آن ۱۳ هزار و ۹۳۲ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال بوده است

رشد دارایی های نامشهود بانک صنعت و معدن
گزارش صورت های مالی ترازنامه تلفیقی اواخر سال گذشته بانک صنعت و معدن بیانگر آن است که دارایی های ثابت مشهود این بانک در این مورخه ۱۵ هزار و ۹۳۸ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال بوده که این رقم در مقایسه با سال ماقبل آن رقمی معادل ۱۱ هزار و ۲۴۱ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال را نشان می دهد.

همچنین دارایی های نامشهود این بانک در تاریخ ۹۹.۱۲.۳۰ نشان می دهد که بانک صنعت و معدن در این تاریخ ۱۵ هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال دارایی نامشهود داشته در حالی که این رقم در سال ماقبل آن ۱۳ هزار و ۹۳۲ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال بوده است.

صورت های مالی سامانه کدال نشان می دهد در تاریخ ۹۹.۱۲.۳۰ سایر دارایی های بانک صنعت و معدن  ۲۴۹ هزار و ۵۰۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال بوده است که این رقم در سال ماقبل آن رقمی معادل ۱۲۳ هزار و ۷۴۵ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال را نشان می دهد.

بانک صنعت معدن در سال گذشته زیانی نداشته بلکه به سوددهی نیز رسیده است

سوددهی بانک صنعت و معدن
در انتشار صورت های مالی بانک صنعت و معدن در بخش سود(زیان) خالص این بانک در انتهای سال مالی گذشته بیانگر این است که بانک صنعت و معدن ۶۹۲ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال (سال منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰)  داشته است اما این رقم در صورتهای مالی منتهی به سال ماقبل آن در همین تاریخ ۲ هزار و ۳۰۸ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال بوده است. یعنی بانک صنعت و معدن در سال گذشته زیانی نداشته بلکه سوددهی نیز داشته است.

کد خبر: ۱۰۹٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha