۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
نرخ ارز در معاملات نخستین روز هفته بازار متشکل ارزی
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اعلام کرد

نرخ ارز در معاملات نخستین روز هفته بازار متشکل ارزی

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۵۷۲ تومان اعلام کرد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی افزود: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۵۳۰ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۵۶۸ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۵۷۲ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی شنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۱۶۸ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۱۸۴ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۱۴۶ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز شنبه (سوم مهرماه) ۹ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۷۰۰ یورو بود.

به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۴۷۱ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۶۲۳ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۳۲ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۲۲۸ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان تصریح کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی شنبه (سوم مهرماه) بیان‌گر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۰.۸۶ درصد و ۰.۲۴ درصد رشد را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۰۹٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha