۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
تسهیل تجارت و حمایت از سرمایه گذار یکی از اولویت‌های اتاق بازرگانی زنجان است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

تسهیل تجارت و حمایت از سرمایه گذار یکی از اولویت‌های اتاق بازرگانی زنجان است

زنجان-یگانه فرد،رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه یکی از اولویت های اتاق بازرگانی زنجان تسهیل تجارت، تولید و حمایت از سرمایه‌گذار است، گفت: با ورود سرمایه گذاران توسعه متوازنی در استان رخ میدهد.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری باید دولت دست بخش خصوصی را بگیرد،گفت: در این راستا اتاق بازرگانی نقشه راه تجارت خارجی را تهیه کرده است.

وی اظهار کرد: هدف از تهیه این نقشه توسط اتاق بازرگانی استان تقویت ارتباط تجاری با کشورهای مختلف است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه یکی از اولویت های اتاق بازرگانی استان زنجان تسهیل تجارت، تولید و حمایت از سرمایه گذار است، تصریح کرد: با ورود سرمایه گذاران توسعه متوازنی در استان صورت می گیرد.

یگانه فرد با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان در زمینه خدماتی که به اعضای خود ارائه می دهد زمینه های همکاری را هرچه بیشتر تسهیل خواهد کرد،ابراز داشت: برای حضور سرمایه گذران باید زیرساخت های لازم از سوی دستگاه های متولی فراهم شود.

وی با بیان اینکه عزم خوبی برای حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در استان وجود دارد،گفت: امیدواریم طی سالجاری تولید و اشتغال در استان به خوبی توسعه پیدا کند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: این استان ارتباط تجاری خوبی با کشورهای ترکیه و عراق دارد و در سالجاری این مهم با قوت بیشتری انجام می شود.

یگانه فرد افزود: بخش خصوصی کمک حال بسیار خوبی برای دولت است، بنابراین باید این بخش به خوبی حمایت شود.

کد خبر: ۱۰۹٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha