۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
چکش کاری طرح اولیه تامین مالی تولید با حضور کارشناسان دستگاه های اجرایی
نایب رئیس کمیسیون جهش تولید خبر داد

چکش کاری طرح اولیه تامین مالی تولید با حضور کارشناسان دستگاه های اجرایی

نایب رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: بخشی از جزییات طرح اولیه تامین مالی تولید و زیرساخت ها بررسی و پیشنهادهای کارشناسان دستگاه های اجرایی مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح جلسه بررسی طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها گفت: این جلسه با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های اقتصاد و راه و شهرسازی، بانک مرکزی، اتاق ها و دستگاه‌های ذیربط در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و بخشی از جزییات طرح مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها که با سفارش کمیسیون جهش تولید و تلاش کارشناسان وزارت اقتصاد، سازمان بورس و بانک مرکزی تهیه شده و برای چندین نوبت در مرکز پژوهش ها و مجلس مورد بررسی قرار گرفته است و سپس برای اعلام وصول بارگذاری شده، حاوی نکاتی است که می‌تواند مشکل تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها را حل کند.

نمایند مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه سوم بررسی طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها، بخشی از جزییات طرح خام اولیه بررسی و پیشنهادهای کارشناسان دستگاه های اجرایی مورد بحث قرار گرفت و تصمیم گیری شد. این طرح بعد از اعلام وصول در کمیسیون جهش تولید به بحث گذاشته می شود. در صورت تصویب طرح مذکور در مجلس برای تامین مالی تولید و زیرساخت های اقتصادی نکات مهمی پیش بینی شده و می‌تواند بخشی از مشکلات تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها را حل کند.

کد خبر: ۱۰۹٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha