۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کاهش نرخ یورو در معاملات بازار متشکل ارزی
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اعلام کرد

کاهش نرخ یورو در معاملات بازار متشکل ارزی

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران از کاهش نرخ یورو در معاملات امروز ۱ مهر ۱۴۰۰ این بازار خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی گفت: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۲۸۵ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۴۷۱ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۳۴۶ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.
 
این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی پنجشنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۶۴ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۱۶۸ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۷۳ تومان را ثبت کرد.
 
گوهررستمی در ادامه گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز پنجشنبه (یکم مهرماه) ۷ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۴۰۹ هزار و ۲۰۰ یورو بود.
 
به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۲۶۰ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۴۷۱ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۰ هزار و ۹۳۱ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۱۶۸ تومان معامله شد.
 
 آقای گوهررستمی در پایان تصریح کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی پنجشنبه (یکم مهرماه) بیانگر آن است که نرخ میانگین وزنی روزانه دلار ۰.۳۳ درصد افزایش و نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو ۰.۲۴ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۰۹٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha