فراهم شدن امکان ورود متمرکز در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مطرح کرد

فراهم شدن امکان ورود متمرکز در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: از امروز امکان ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت برای تمام کاربران بخش دولتی و خصوصی فراهم شد.

به گزارش بازار، علی رهبری افزود: پیش از این با توجه به اینکه زیر سامانه های معاملات در سامانه تدارکات در بخش ثبت نام و ورود کاربران به صورت غیر متمرکز انجام می شد و این باعث می شد که یک یوزر برای ورود به سامانه های مختلف مثل مزایده یا معاملات از کد کاربری و پسوردهای متفاوتی استفاده کند.

وی گفت: ما از سال ۹۸ تلاش هایی را برای یکپارچه کردن این سامانه انجام دادیم و برای مثال ثبت نام ها را غیر حضوری کردیم و حالا هم طی یک برنامه ریزی فشرده ۶ ماهه توانستیم سامانه ها را به نوعی تغییر دهیم که هر کاربر تنها با استفاده از یک نام کاربری و رمز عبور به تمامی زیرسامانه های خود دسترسی داشته باشد.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی افزود: در حال حاضر دیگر فرقی نمی کند که استفاده کنندگان از سامانه کارمند دستگاه دولتی باشند و یا فعال در بخش خصوصی و همگی افراد می توانند تنها با یک اکانت از زیر سامانه های خود استفاده کنند.

رهبری تاکید کرد:‌ یکی از موارد مهم استفاده متمرکز از زیر سامانه ها دسترسی به بخش هایی است که هر فرد در آن فعالیت می کند که این خود باعث بالا رفتن امنیت سامانه خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۹٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha