۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
وارد کنندگان ویروس تحریم به اقتصاد ایران امروز برای کرونا اشک تمساح می ریزند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

وارد کنندگان ویروس تحریم به اقتصاد ایران امروز برای کرونا اشک تمساح می ریزند

تبریز- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: وارد کنندگان ویروس تحریم به اقتصاد ایران امروز برای ویروس کرونا اشک تمساح می ریزند.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن نریمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این موضوع گفت: امریکا اگر قصد کمک دارد، ویروسی که در قالب تحریم به اقتصاد کشور ما وارد کرده را از میان بردارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با مظلوم نمایی میخواهد طوری نشان دهد که قصد کمک به از بین بردن ویروس کرونا در ایران را دارد اذعان داشت: آمریکا اگر قصد تظاهر ندارد، برای اثبات صداقت خود می تواند ویروس تحریم را بردارد تا مردم توانمند شده و خود توان مبارزه با این ویروس را داشته باشند.

 محسن نریمان در بخش دیگری از سخنان خود ادعاهای آمریکا در خصوص کمک به ایران را نوعی ریاکاری دانست و گفت: شما از یک سو ادعای کمک دارید و از سوی دیگر هرروز تحریم ها را علیه ایران سخت تر و شدیدتر می کنید و مردم را از دسترسی به ملزومات بحق خود جهت مبارزه با این ویروس محروم می کنید.

نریمان در ادامه گفت: ویروس کرونا چالش جدید فراروی ملت ما و تمام جهان است که ما تلاش داریم با یاری خداوند و با تمام توان و امکاناتی که داریم بر این امر فایق آییم و از این چالش عبور کنیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم ما درک درستی از مسائل سیاسی و حرکت های توطئه گرانه استکبار داشته باشیم و با کمک خداوند و مقاومت وارد میدان شویم تا هم بر ویروس کرونا پیروز شویم و هم توطئه دشمنانمان نقش بر آب شود.

کد خبر: ۱۰٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha