۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱
۳۳۰ میلیارد تومان بودجه برای سمنان جذب شد| دانش بنیان‌ها مورد توجه جدی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۳۳۰ میلیارد تومان بودجه برای سمنان جذب شد| دانش بنیان‌ها مورد توجه جدی

سمنان- گلرو نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: در یک سال اخیر ۳۳۰ میلیارد تومان برای حوزه‌های مختلف شهرستان‌های حوزه انتخابیه جذب شده تا در راه توسعه، اقتصاد و اشتغال هزینه شوند.

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در یکسال اخیر ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان‌های سرخه، سمنان و مهدی‌شهر جذب شده است، بیان کرد: توسعه فعالیت‌های شرکت‌های تولیدی و تخصصی در زمینه‌های دانش بنیان‌ها یکی از محل‌هایی است که این اعتبارات در آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه گازرسانی و بهبود سیستم توزیع آب به روستاها از دیگر بخش‌هایی است که این اعتبارات در آن توانسته بخشی از مشکلات مردم را به خصوص در سرخه حل کند، بیان کرد: ساز و کارهای اداری پیچیده در صورتی که اصلاح شود ما کارهای بهتر و بیشتری هم می‌توانیم در سطح کشور و بالتبع شهرستان‌های حوزه انتخابیه نیز انجام دهیم.

نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه تکمیل تالار مرکزی سمنان، از دیگر بخش‌هایی است که توانست در یک سال اخیر بودجه بگیرد، گفت: امیدواریم به زودی شاهد تکمیل این طرح باشیم.

گلرو از توسعه و تجهیز فرودگاه سمنان نیز خبر داد و گفت: به زودی خبرهای خوبی درباره مرز هوایی این فرودگاه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه سمنان ظرفیت عظیمی برای تجارت بین‌المللی دارد، گفت: مقررات دست و پاگیر و زاید، مانع ارتباط با برخی از کشورهای همسایه شده است که باید فکری درباره آن‌ها اندیشید.

نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه پول و ثروت در کشور بسیار است اما همت و دغدغه برای رفع مشکلات وجود ندارد، بیان کرد: سمنان ظرفیت‌های تجاری بسیاری برای توسعه تعاملات بین‌المللی دارد که باید در راستای سرمایه گذاری از آن‌ها استفاده کرد.

گلرو با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان مورد توجه جدی ما هستند، گفت: ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان در کنار تقویت زیرساخت‌های دانش بنیان‌ها می‌تواند به ارتقای اقتصادی منجر شود.

کد خبر: ۱۰۸٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha