۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
صنعتگران آذربایجان‌شرقی در شرایط کرونایی و تحریم از هیچ تلاشی دریغ نکردند
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز:

صنعتگران آذربایجان‌شرقی در شرایط کرونایی و تحریم از هیچ تلاشی دریغ نکردند

تبریز- رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: علی‌رغم اینکه کرونا و تحریم های ظالمانه‌ی دشمنان، مردم و تجّار را تحت فشار قرار داده اما صنعتگران آذربایجان‌شرقی در این شرایط از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، یونس ژائله در مراسم اختتامیه‌ هفتمین دوره‌ی معرفی شرکت‌های برتر منطقه غرب و شمالغرب کشور (ایران تک) اظهار کرد: این مراسم نشان می‌دهد که مردم در راستای حمایت از کارآفرینان استان قدردان این عزیزان هستند و کارآفرینان عزیز نعمت‌های بزرگی هستند که خداوند به ما عطا کرده است که ما باید قدردان همه‌ی این کارآفرینان باشیم.

وی، توان موجود در کشور را غیرقابل تحریم دانست و تاکید کرد: تلاش و غیرت کارآفرینان آذربایجان زبانزد است و اکنون در بعضی شهرستان‌های استان در اثر فعالیت صنعتگران و توسعه تولید،بیکاری به صفر رسیده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی تبریز یادآور شد: برای تولید ثروت در این مناطق باید نقشه‌ی راه تعریف شود که این موضوع مربوط به حاکمیت  است و اتاق بازرگانی بعنوان مشاور سه قوه نقش مهمی را در این بین ایفا می‌کند که جا دارد از استاندار آذربایجان‌شرقی که در این مدت از طریق شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تعامل بسیار خوبی را با اتاق بازرگانی داشتند، قدردانی کنیم.

وی افزود: باید قدردان تلاش شبانه روزی کارآفرینان و صنعتگران استان باشیم که در نتیجه این تلاش‌ها استان در مسیر صعودی فضای کسب و کار قرار گرفته بطوریکه در سه ماهه آخر سال ۹۹، به رتبه سوم در بحث کسب و کار رسیدیم و امیدواریم با تداوم این روند به مقام اول دست پیدا کنیم.

کد خبر: ۱۰۸٬۹۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha