۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
دفاع مقدس، تصویری از نتیجه واگذاری امور به مردم است
شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور:

دفاع مقدس، تصویری از نتیجه واگذاری امور به مردم است

شورای عالی بسیج تجار در بیانه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: حماسه‌آفرینی مردم ایران از دوران جنگ تحمیلی تاکنون راه ادامه‌داری است که امروز در صحنه اقتصادی نمود یافته است.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای را صادر کرد. در متن بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی برای بازخوانی حمایت‌های مردمی از یک نظام و به تصویر کشیدن نتیجه واگذاری کارها به مردم است.

حماسه عظیم مردم ایران در دوران هشت‌ساله جنگ و دفاع مقدس راه پرفروغ و ادامه‌داری است که امروز در سنگرهای اقتصادی جلوه‌ای دیگر یافته است.

اراده ملت بزرگ ایران در مقابله با تحریم‌های ظالمانه و به زیر کشیدن هژمونی غرب و سلطه نامبارک ایشان بر اقتصاد جهان درس مقاومت و آزادی را به بشریت ارسال کرد.

دیروز با شکستن حصر آبادان، ضعف و حقارت دشمن را صدر اخبار کردیم و امروز با شکست تحریم و فروش کالای خود در جهان (به خصوص کشورهای تحریم شده) قدرت افسران و سربازان اقتصادی کشور را تیتر محافل خبری جهان می‌کنیم. انشاالله با پیروزی نهایی در این نبرد نابرابر بار دیگر عظمت و شکوه مردم ایران را افسانه تاریخ می‌سازیم.

گرامی‌داشت دلاوری‌ها و رشادت‌های سنگرنشینان دیروز در صحنه نبرد نظامی، مشوق تلاش‌گران و برهم‌زنندگان توطئه‌های اقتصادی در شرایط کنونی کشور خواهد بود و نتیجه طبیعی آن تدبیری، همدلی و هم‌افزایی است. انشاالله پرتوان و با وحدت، گام‌های بلند بعدی را برخواهیم داشت.

وظیفه دفتر بسیج تخصصی تجار و فعالان اقتصادی در اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، روان‌سازی امور تجارت و رفع موانع از مسیر اقتصاد است تا در عمل شاهد رونق و جهش تولید باشیم. با این کوشش شاهد تغییر عملی در روند تولید و تجارت و صادرات‌محور شدن تجارت در کشور هستیم.

ما سنگرنشینان اقتصاد کشور با خون پاک شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی پیمان می‌بندیم که تمام توان و تلاش خود در تحقق آرمان‌های اصیل ارزشمند آنان را به کار خواهیم گرفت و انشاالله به زودی شاهد رونق اقتصادی و معیشتی مردم، افزایش اشتغال و تولید در کشور خواهیم بود.

کد خبر: ۱۰۸٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha