۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
سایت کارگاهی تخصصی کفش هیدج  ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل تلاشگران صنعت کفش دست دوز هیدج:

سایت کارگاهی تخصصی کفش هیدج ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان- ملک محمدی، مدیرعامل تلاشگران صنعت کفش دست دوز هیدج گفت: سایت کارگاهی تخصصی کفش هیدج بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی‌اکبر ملک‌محمدی  در گفتگو با خبرنگار بازار به  روند اجرای ساخت سایت کارگاهی تخصصی کفش هیدج اشاره کرد و گفت: این سایت بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وی اظهار کرد: این سایت کارگاهی در دو هکتار زمین احداث می شود و ۱۰۰ سوله به مساحت ۱۵۰ متر نصب شده است و با تکمیل این سایت کارگاهی برای بیش از هزار نفر شغل ایجاد می شود. 

مدیرعامل تلاشگران صنعت کفش دست دوز هیدج با بیان اینکه شهر هیدج  جوان بیکار ندارد، گفت: در این شهرستان جوانان در صنعت کفش فعالیت می کنند و بانوان هم در این صنعت فعالیت می کنند. 

ملک محمدی با بیان اینکه  شهر هیدج از واحدهای تولیدی کفش‌های مطلوب برخوردار است، تاکید کرد: کفش هیدج بیش از این نیاز به معرفی دارد و باید به بازار خوب معرفی شود و در این میان برای رشد و توسعه واحدهای  تولیدی کفش از تولیدکنندگان کفش شهر هیدج حمایت‌های لازم انجام گیرد. 

وی از اشتغال بیش از سه هزار  و ۵۰۰ نفر در کارگاه های کفش در شهر هیدج خبر داد و گفت: با حمایت دولت اشتغال در این بخش افزایش می یابد و شهر هیدج با تولید سالانه بیش از ۱۰ میلیون جفت کفش یکی از مراکز مهم کشور در این صنعت است.

 مدیرعامل تلاشگران صنعت کفش دست دوز هیدج با بیان اینکه شهر هیدج یکی از قطب‌های اصلی تولید کفش بچه‌گانه در کشور است، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵۰ واحد تولیدی کفش در هیدج فعال هستند. 

کد خبر: ۱۰۸٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha