۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
گزارش تفریغ بودجه ۹۹ شهریور ماه ارائه شد
رئیس کل دیوان محاسبات کشور:

گزارش تفریغ بودجه ۹۹ شهریور ماه ارائه شد

رئیس دیوان محاسبات کشور یکی از اهداف این دیوان را کاهش زمان ارائه گزارش تفریغ بودجه عنوان کرد و گفت: گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ شهریور ماه به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش امروز در جریان بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از سامانه ۱۹۸ و با اشاره به ارائه گزارش تفریغ بودجه ۱۳۹۹ به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه برنامه اداره سالیانه کشور و مهمترین سند مالی به شمار می‌رود، گزارش تفریغ بودجه نیز مهمترین سند نظارت مالی کشور است و انتشار عمومی می‌یابد تا به دست مردم و مدیران کشور برسد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما در دیوان محاسبات، کاهش زمان ارائه گزارش تفریغ بودجه است که سال پیش یک ماه زودتر از مهلت قانونی گزارش تفریغ بودجه ۹۸ را ارائه کردیم و امسال گزارش تفریغ بودجه ۹۹ را در شهریورماه به مجلس گزارش دادیم.

رئیس دیوان محاسبات کشور اظهار کرد: ارائه زودهنگام گزارش تفریغ بودجه یعنی لایحه بودجه سال آینده کشور می‌تواند واقعی‌تر و دقیق‌تر و با نگاه نظارتی دیوان بهتر تدوین شود.

بذرپاش همچنین گفت: ۳۲ هزار تماس از زمان راه اندازی سامانه ۱۹۸ (عید غدیر امسال) توسط مردم برقرار شده است که بیشترین مورد به ترک فعل از سوی مدیران دستگاه‌ها بوده که مردم توقع داشتند کارشان انجام شود.

کد خبر: ۱۰۸٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha