۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
 محصول آنتی باکتریال «پک مراقبت در منزل» راهی بازار شد
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت فناور زانیار بینش نوآور:

محصول آنتی باکتریال «پک مراقبت در منزل» راهی بازار شد

همدان - اخوان، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت فناور زانیار بینش نوآور گفت: محصول جدید آنتی باکتریال شامل یک پک مراقبت در منزل که در دوران شیوع ویروس کرونا مورد استفاده خواهد بود به بازار عرضه شد.

مجید اخوان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت فناور زانیار بینش نوآور که در زمینه تولید البسه و ملحفه بیمارستانی ضدمیکروبی نانو ورود پیداکرده و این روزها محصول دیگری را نیز به تولیدات خود افزوده است، عنوان کرد: لباس های نانوی تولیدی در این شرکت قابلیت استفاده در بخش سوختگی بیمارستان ها را دارد و قدرت دفاعی بدن بیماران را افزایش و میزان عفونت ها را کاهش می دهد.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت فناور زانیار بینش نوآور مطرح کرد:  بسیاری از مسئولین به این موضوع واقف و پذیرای آن هستند و به لحاظ فنی آن را تایید می کنند اما متاسفانه کار به موضوع مالی و تاییدیه مدیریتی که می رسد با مشکلات و موانعی روبرو می شود.

وی با بیان اینکه محصول جدیدی به تولیداتمان افزوده ایم که می تواند در دوران شیوع ویروس کرونا بسیار کارآمد باشد، اظهار کرد: محصول جدید ما آنتی باکتریال است و یک پک مراقبت در منزل محسوب می شود.

اخوان با بیان اینکه این پک هم اکنون راهی بازار شده است، گفت: برای افراد مسنی که به سبب بیماری در منزل بستری هستند و با بیماری های عفونی و زخم بستر روبرو می شوند نیز می توان از این پک استفاده کرد چراکه در این محصول، البسه بیمار، تشک، رویه بالش، ملحفه، زیراندازهایی وجود دارد که آنتی باکتریال بوده و نه تنها مانع از درگیری سایر افراد در منزل با عفونت می شود بلکه محل عفونت را از بین برده و از ایجاد زخم بستر نیز ممانعت می کند.

مسئول اجرایی شرکت فناور زانیار بینش نوآور اضافه کرد: این روزها بحث های بستری بیماران درگیر با کرونا در منزل مطرح است و این روزگار قرنطینه را باید به نوعی سپری کرد که افرادی که در منزل هستند، به این ویروس آلوده نیستند را درگیر این بیماری و ویروس نکنیم، بدین ترتیب این محصول جدید آنتی باکتریال را تولید و روانه بازار کرده ایم.

اخوان در بخش پایانی این گفتگو خواستار حمایت مسئولین مربوطه از تولیدات شرکت های فناور و دانش بنیان شد.

کد خبر: ۱۰۸٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha