۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
۲۰ پرواز در فرودگاه اصفهان برای زائران اربعین برنامه‌ریزی شده است
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان:

۲۰ پرواز در فرودگاه اصفهان برای زائران اربعین برنامه‌ریزی شده است

اصفهان – امجدی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: تاکنون ۲۰ پرواز ورودی و خروجی برای زائران اربعین حسینی در فرودگاه اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

حسین امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اعزام زائران اربعین حسینی از فرودگاه اصفهان اظهار داشت: همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی از جمله  شرکت هواپیمایی معراج، وارش و .. پروازهای فوق العاده از اصفهان به نجف، بغداد و بالعکس را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: پروازها به سمت عراق از ۲۹ شهریور از فرودگاه اصفهان آغاز شده و تا هفتم مهر ماه ادامه دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۲۰ پرواز ورودی و خروجی برای زائران اربعین حسینی تعیین شده است، تصریح کرد: این پروازها در مسیرهای نجف-اصفهان - نجف و بغداد – اصفهان - بغداد در این فرودگاه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به شرایط اعزام زائران برای مراسم اربعین حسینی نیز اضافه کرد: به همراه داشتن کارت واکسیناسیون دو دُز و همچنین ویزای کشور عراق و تست منفی پی سی آر ۷۲ ساعت قبل از پرواز توسط مسافران از الزامات اعزام به عراق است.

امکان صدور ویزا در فرودگاه اصفهان و فرودگاه‌های عراق وجود ندارد
امجدی تاکید کرد: با توجه به اینکه در فرودگاه اصفهان و فرودگاه‌های کشور عراق امکان صدور ویزا میسر نیست، مسافران باید حتماً قبل از عزیمت به فرودگاه نسبت به دریافت ویزا از مراجع ذیصلاح اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان به همراه سایر ارگان‌ها و نهادهای مستقر در فرودگاه ضمن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و ایجاد محیطی ایمن، آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران حضرت سید الشهدا (ع) اعلام می‌کند.

کد خبر: ۱۰۸٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha