۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
تشکیل ۱۵۵ پرونده برای فروشندگان موادپروتئینی اصفهان| نارنگی‌ها خارج ازاستان تولید و بسته‌بندی می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تشکیل ۱۵۵ پرونده برای فروشندگان موادپروتئینی اصفهان| نارنگی‌ها خارج ازاستان تولید و بسته‌بندی می‌شود

اصفهان- عادل مرام، معاون بازرسی سازمان صمت استان اصفهان گفت:۱۵۵ پرونده برای فروشندگان مواد پروتئینی در اصفهان تشکیل شده است.

اکبر عادل مرام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به وضعیت بازار برنج در اصفهان اظهار داشت: باید توجه داشت که برنج قیمت مصوب ندارد و قیمت این محصول بر اساس عرضه و تقاضا و درصدهای سود تعریف شده تعیین می‌شود.

وی افزود: بازرسی صمت در این زمینه نظارت لازم را انجام می‌دهد و البته باید توجه داشت که نظام توزیع برنج همچنان نظام سنتی است.

معاون بازرسی سازمان صمت استان اصفهان در خصوص وضعیت بازار مرغ نیز ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که توزیع این محصول در سامانه رهتاب نظارت را تسهیل کرده و به راحتی می‌توان به این بخش نظارت کرد.

شهروندان به محتوای پیامک‌های بعد از خرید مرغ توجه کنند
وی همچنین به فعال شدن بخش سامانه نظارت مردمی بر بازار مرغ در سامانه رهتاب اشاره کرد و ادامه داد: شهروندان پس از پایان خرید مرغ پیامکی را مبنی بر میزان مرغ دریافتی و قیمت پرداخت شده دریافت می‌کنند، چنانچه اطلاعات درج شده در پیامک با آنچه شهروندان خریداری کرده و پرداخت داشته‌اند مغایر باشد، باید این امر را در سامانه رهتاب که نشانی آدرس اینترنتی آن در انتهای پیامک دریافت شده قرار دارد، گزارش دهند.

عادل مرام تاکید کرد: شهروندان با ارائه گزارش مغایرت‌ها می‌توانند بازوهای خوب نظارتی برای سازمان صمت باشند ضمن اینکه با این اقدام بازرسی‌ها هدفمند خواهد شد.

تشکیل ۱۵۵ پرونده برای فروشندگان مواد پروتئینی اصفهان
وی همچنین به نظارت صورت گرفته در زمینه مواد پروتئینی در استان اصفهان در دو ماه تیر ورمرداد اشاره کرد و گفت: در مجموع ۴۰۰ مورد بازرسی در این زمینه داشتیم که منجر به تشکیل ۱۵۵ پرونده شد و ارزش ریالی این پرونده‌ها نیز ۲۲ میلیارد ریال بوده است.

معاون بازرسی سازمان صمت استان اصفهان اضافه کرد: در بحث غلات و حبوبات که برنج نیز شامل آن می‌شود طی دو ماه تیر و مرداد ۹۱۷ بازرسی انجام و منجر به تشکیل ۱۴۷ پرونده شده است.

وی گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها نیز ۱۱۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نارنگی‌ها خارج از استان تولید و بسته بندی می‌شود
عادل مراسم همچنین در خصوص اخبار منتشر شده در زمینه توزیع نارنگی‌های رنگ شده در اصفهان ابراز داشت: با توجه به اینکه نارنگی‌ها در خارج از استان تولید و بسته بندی می‌شود و در صورت وجود از استان‌های مبداء این قدام شده است.

کد خبر: ۱۰۸٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha