۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
۲۱ دفتر خدمات مسافرتی برای خرید بلیت های اربعین اعلام شد
سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری در گفتگو با بازار:

۲۱ دفتر خدمات مسافرتی برای خرید بلیت های اربعین اعلام شد

ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری فهرست ۲۱ آژانس خدمات مسافرتی فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی را برای خرید بلیت های مورد نیاز با نرخ مصوب اعلام کرد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: «محمد حسن ذیبخش» در گفتگو با خبرنگار بازار با ارائه این فهرست گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی امروز فهرست مراکز فروش بلیت اربعین حسینی برای سفر به عتبات عالیات مشخص شد تا زائران محترم با مراجعه به این مراکز بلیت خود را تهیه کنند.

به دنبال تاکید رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پیام توییتری اواخر شب گذشته خود مبنی بر اینکه رفاه و آرامش زائران اربعین خط قرمز ماست فروش بلیت با قیمت های مصوب در آژانس های یاد شده آغاز شد.

۲۱ دفتر خدمات مسافرتی برای خرید بلیت های اربعین اعلام شد

«رستم قاسمی» در این پیام توییتری تاکید کرد: به معاون حمل و نقل، رئیس سازمان هواپیمایی و تمام مسئولین ذیربط دستور دادم با هر گونه گران ‌فروشی بلیت اربعین برخورد کنند.

وزیر راه و شهرسازی در این پیام تصریح کرده است که شخصا گزارشات را پیگیری و بازرس ویژه ای در فرودگاه ها مستقر کرده‌ام و از فردا نظارت میدانی در دفاتر فروش نیز ایجاد خواهد شد.

پیش از این سازمان هواپیمایی کشوری با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی داخلی،شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای تعدیل قیمت و کاهش هزینه‌ها اقدامات لازم را انجام داده و در نهایت این تصمیم اتخاذ شد که که قیمت بلیت ایام اربعین را برای مسیر تهران به نجف، به صورت رفت و برگشت ۵ میلیون تومان و به صورت یکطرفه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد. علت تعیین نرخ برای بلیت یکطرفه این بود که اگر زائری بخواهد به صورت زمینی به کشور بازگردد، این امکان برای او فراهم باشد، ضمن اینکه قیمت بلیت رفت و برگشت از مشهد به این دو فرودگاه نیز 6 میلیون تومان خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۸٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha