۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
کمیسیون اقتصادی بزودی به موضوع رمز ارزها ورود می‌کند
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

کمیسیون اقتصادی بزودی به موضوع رمز ارزها ورود می‌کند

مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اهم برنامه‌های مورد نظر این کمیسیون را تشریح و رمزارزها را در دستور کار آتی عنوان کرد.

به گزارش بازار، غلامرضا مرحبا در رابطه با تعیین هیئتی که مسئول بازدید از گمرکات کشور هستند و بررسی دپوی مواد فاسد شدنی با در دستور کار دارند، گفت: گزارش هنوز ارائه نشده و وزارت صمت نیز در حال تهیه دستورالعمل هایی است که به مجلس نرسیده است.

وی ادامه داد: منتظر تدوین آن هستیم تا از برنامه های وزارت صمت مطلع شویم؛ در این راستا هر کمکی از مجلس ساخته باشد، انجام خواهیم داد.

مرحبا در خصوص اهم برنامه های صورت گرفته در این کمیسیون گفت: هفته گذشته میزبان وزرای صمت و کار بودیم و معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز مهمان کمیسیون اقتصادی بود و امیدواریم خروجی آن دارای آثاری مثبت برای کمیسیون باشد.

وی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن موضوع مالیات بر عایدی و اصلاح قوانین بانکداری و چگونگی اداره مناطق آزاد گفت: هماهنگی های لازم با اداره دارایی در حال انجام است تا ان شاالله به صحن ارسال شود.

مرحبا همچنین در خصوص لزوم اصلاح قانون تعاون خبر داد و در این راستا مفاد قانونی در اختیار وزیر تعاون قرار گرفته تا اصلاحیه های لازم صورت گیرد.

به گفته سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اصلاح قانون نظام صنفی و اوراق بهادار به پایان رسیده و بزودی در صحن کمیسیون مطرح خواهد شد.

مرحبا رمز ارز و قانون امور گمرکی را از دیگر برنامه های آتی کمیسیون اقتصادی برشمرد و به رادیو گفت‌وگو گفت: نظام جامع مالیاتی کشور از دیگر برنامه های مورد نظر ماست و تحقیق و تفحص درباره مناطق آزاد اروند و قشم و بانک های خصوصی نهایی شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در این گفتگوی کوتاه اضافه کرد: تحقیق و تفحص از پتروشیمی باختر و کفش ملی نیز در دستور کار است و به زودی نهایی خواهد شد و به اطلاع مردم خواهیم رساند.

کد خبر: ۱۰۸٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha