۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
تزریق بیش از ۹۰ هزار دُز واکسن «برکت» در سیستان و بلوچستان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تزریق بیش از ۹۰ هزار دُز واکسن «برکت» در سیستان و بلوچستان

زاهدان - هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تاکنون بیش از ۹۰ هزار دُز واکسن کرونا «کوو ایران برکت» در حوزه تحت پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۳۰ هزار دوز واکسن کرونا در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده که بیش از ۹۰ هزار دوز آن از نوع واکسن «کوو ایران برکت» بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال از ابتدای هفته جاری در سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: از همین رو جمعیت سنی بالای ۱۸ سال متولدین ۱۳۸۰ و قبل از آن می‌توانند جهت دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مراکز غربالگری و مراکز واکسیناسیون کرونا در ایام تعطیلات و محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد، تصریح کرد: بر اساس مطالعات انجام شده واکسیناسیون از میزان مبتلایان، بستری و فوت شدگان ناشی از کرونا به شدت کاسته و روند فعلی کاهشی موارد مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان نیز ارتباط مستقیمی با انجام واکسیناسیون داشته است.

کد خبر: ۱۰۸٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha