۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
خبر انتصاب رئیس سازمان خصوصی‌سازی را منتشر نکردیم
روابط عمومی وزارت اقتصاد:

خبر انتصاب رئیس سازمان خصوصی‌سازی را منتشر نکردیم

مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر انتصاب رئیس جدید سازمان خصوصی‌سازی، از سوی این مرکز منتشر نشده است.

به گزارش بازار، در حالیکه سایت‌های مختلف خبری از صبح امروز خبر انتصاب حسین قربانزاده را به عنوان رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی کشور منتشر کردند روابط عمومی وزارت اقتصاد بدون اینکه این خبر را تکذیب کند اعلام کرد این خبر را منتشر نکرده است.

گفتنی است اکثر سایت‌های خبری، خبر انتصاب حسین قربانزاده، مشاور رئیس مجلس را به عنوان معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی را با حکم آقای احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، پس از تصویب مجمع عمومی سازمان خصوصی سازی منتشر و با اشاره به حکم وزیر اقتصاد قید کرده بودند که در این حکم بر مولدسازی املاک و دارایی‌های دولت بویژه بهره‌گیری از ابزار مشارکت عمومی - خصوصی، ارتقای کیفی واگذاری‌ها و تقویت رقابت‌پذیری در اقتصاد به عنوان اولویت‌های دوره جدید مدیریت سازمان خصوصی سازی تاکید شده است.

مطابق ماده ۱۱ اساسنامه سازمان خصوصی سازی، پیشنهاد وزیر اقتصاد برای انتصاب رئیس کل سازمان خصوصی سازی باید به تصویب مجمع عمومی (۸ وزیر، رئیس سازمان برنامه و رئیس‌کل بانک مرکزی) برسد.

کد خبر: ۱۰۸٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha