۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
آغاز عملیات اجرایی خط فرعی آب رسانی از خلیج فارس| مشکل آب شهر کرمان رفع می شود
نماینده مردم کرمان و راور:

آغاز عملیات اجرایی خط فرعی آب رسانی از خلیج فارس| مشکل آب شهر کرمان رفع می شود

کرمان- پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور از آغاز عملیات اجرایی طرح خط فرعی آب رسانی از خلیج فارس به سمت شهر کرمان در روزهای آتی خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بازار در رابطه با پروژه آب رسانی از خلیج فارس اظهار کرد: خوشبختانه شاهد اجرایی شدن طرح آب رسانی از خلیج فارس به استان کرمان بودیم که حدود ۵۰ درصد نیاز صنایع را برطرف کرده است.

وی ادامه داد: اکنون با تشکیل دولت سیزدهم توانستیم توافقات جدیدی را به امضا برسانیم و در روزهای آتی شاهد آغاز اجرای عملیاتی طرح خط فرعی آب رسانی از خلیج فارس به سمت شهر کرمان خواهیم بود که نیاز به آب شرب و آب صنعتی را برطرف خواهد کرد.

پورابراهیمی ادامه داد: این پروژه با سرمایه ای بالغ بر هزار میلیارد تومان که مشترکا از بخش خصوصی و دولتی تامین شده است، نیاز به ۴۰ کیلومتر لوله گذاری دارد که حدودا نصف آن انجام شده است و به زودی عملیاتی خواهد شد تا نیاز آب شهر کرمان چه صنعتی و چه برای شرب تامین شود.

وی بیان کرد: جلسه شورای راهبردی استان کرمان در روزهای آینده با حضور مسئولان ارشد استان از هر سه قوه و دستگاه های امنیتی با محوریت نماینده ولی فقیه تشکیل خواهد شد و برای مسائل مهم استان اعم از آب شمال و جنوب تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور همچنین گفت: کرمان استان مهمی در کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی، ذخایر معدنی و کشاورزی است و باید از ظرفیت ها متناسب با شان مردم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با وجود ثروت های بیشمار در استان شاهد شاخص های نامطلوبی در فقر و محرومیت استان هستیم که باید آن را برطرف کنیم.

کد خبر: ۱۰۸٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha