۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
آب پاکی نفتی ها روی بنزین 1800 تومانی
روابط عمومی وزارت نفت: نه مطرح است، نه خبر داریم

آب پاکی نفتی ها روی بنزین 1800 تومانی

در پی مطرح شدن برخی اظهارات درباره تک‌نرخی شدن بنزین از روز دوشنبه هفته جاری با قیمت ۱۸۰۰ تومان، وزارت نفت آب پاکی را روی دست همه ریخته و صراحتا اعلام کرد: این خبر صحت ندارد و این موضوع در مجموع وزارت نفت به‌عنوان مجری طرح، نه مطرح است و نه فردی از آن اطلاع دارد.

به ‌گزارش بازار، در حالی که این روزها صحبت هایی درباره ارائه بنزین تک نرخی در رسانه ها مطرح شده بود، اما مدیر روابط عمومی وزارت نفت، این خبر را فاقد صحت عنوان کرد.

در این اظهارات درباره احتمال تک‌ترخی شدن قیمت بنزین در بودجه ۹۹ اعلام شده که مجلس در سال ۹۸ به خاطر حکم حکومتی در مورد بنزین نمی‌توانست ورود پیدا کند اما در سال ۹۹ با چند شرط می‌تواند به موضوع بنزین ورود داشته باشد. اصل ۷۵ قانون اساسی می‌گوید ما حق نداریم یک ریال درآمد دولت را کم کنیم و یک ریال هم نمی‌توانیم هزینه آن را افزایش دهیم. در واقع درآمد را می‌توانیم افزایش دهیم و هزینه را نیز می‌توانیم کاهش دهیم ولی عکس آن نمی‌توانیم عمل کنیم.

این صحبت‌ها در حالی است که کسری نوری - مدیر روابط عمومی وزارت نفت - اعلام کرده است که در پی مطرح شدن شایعه تک‌نرخی شدن بنزین از روز دوشنبه هفته جاری با قیمت ۱۸۰۰ تومان، وزارت نفت صراحتا اعلام می‌کند این خبر صحت ندارد و این موضوع در مجموع وزارت نفت به‌عنوان مجری طرح، نه مطرح است و نه فردی از آن اطلاع دارد.

کد خبر: ۱٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha