۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
همراهان زائران اربعین به فرودگاه نیایند
مشاور اجرایی شرکت فرودگاه‌ها:

همراهان زائران اربعین به فرودگاه نیایند

مشاور اجرایی شرکت فرودگاه‌ها با اعلام آمادگی کامل ۶ فرودگاه اصلی کشور برای انجام پروازهای اربعین از همراهان زائران خواست از حضور در فرودگاه‌ها خودداری کنند.

به گزارش بازار، غلامرضا رستمیان در تشریح اقدامات انجام شده برای اعزام زوار اربعین حسینی گفت: امسال طبق پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۶۰ هزار زائر در بازه زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهرماه از مسیر هوایی عازم مراسم معنوی راهپیمایی اربعین خواهند شد.

وی با اشاره به آمادگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای پذیرایی از زوار اربعین افزود: ۶ فرودگاه امام خمینی، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز و تبریز برای اعزام زوار در نظر گرفته شده و تمام پیش‌بینی‌های لازم برای راحتی و رفاه مسافران در این بازه انجام شده است.

رستمیان با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا گفت: تمام دستورالعمل‌های منتشر شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در فرودگاه‌های کشور رعایت می‌شوند و این موضوع در ایام اربعین نیز کماکان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: زائران اربعین حسینی باید دو دوز واکسن دریافت کرده و کارت واکسن را به همراه داشته باشند. همچنین همراه داشتن نتیجه منفی تست PCR که حداکثر ۷۲ ساعت پیش از سفر انجام شده باشد، اجباری است.

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حضور همراهان و مستقبلین در فرودگاه‌های کشور ممنوع است، لذا از زوار اربعین درخواست داریم به تنهایی به فرودگاه مراجعه کنند و از همراهان این عزیزان نیز خواهش داریم که از مراجعه به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر: ۱۰۸٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha