۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
تحلیل بازار و اقتصاد ایران و جهان با اقتصاد آفرین

تحلیل بازار و اقتصاد ایران و جهان با اقتصاد آفرین

اخبار اقتصاد و تجارت، آموزش و تحلیل اقتصادی ایران و جهان را باید از منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و پرمخاطب ترین رسانه اقتصادی کشور یعنی اقتصاد آفرین دنبال کنیم.

به گزارش بازار، اخبار اقتصاد و تجارت، آموزش و تحلیل اقتصادی ایران و جهان را باید از منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و پرمخاطب ترین رسانه اقتصادی کشور یعنی اقتصاد آفرین دنبال کنیم.

اقتصاد آفرین به عنوان مرجع جامل و کامل تحلیل اخبار اقتصادی، فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه اقتصادی از یک دهه قبل آغاز کرده است و در سالهای اخیر نیز فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه بازنشر اخبار اقتصادی ایران و جهان ادامه می‌دهد.

این پایگاه خبری هدف از فعالیت خود را پاسخگویی به نیازهای برآورده نشده مخاطبان خاص اقتصادی بیان نموده است.

اقتصاد آفرین در تلاش است تا به ضمن تبدیل شدن به بروزترین پایگاه خبری اقتصادی ایران و جهان دانش اقتصادی را در جامعه نیز ترویج دهد.

این پایگاه خبری بدنبال آن است تا با ترویج دانش و آگاهی بخشی اقتصادی در راستای افزایش رفاه و کاهش فقر رسالت خود را انجام دهد و بدین ترتیب در جهت پویایی و بهبود وضعیت سیستم اقتصای نوین در ایران سهم داشته باشد.

این رسانه به پوشش اخبار مختلف اقتصاد ایران در حوزه‌های مختلف مانند؛ اخبار صنعت معدن و تجارت، اخبار بیمه، اخبار بانک، اخبار آب و انرژی، اخبار راه و مسکن و اخبار حمل و نقل، اخبار طلا ارز و پول، اخبار اقتصاد گردشگری، اخبار بازار سهام و بورس، اخبار هواشناسی اقتصاد، اخبار کشاورزی و دامداری، اخبار صنعت خودروسازی، اخبار صنعت فناوری اطلاعات، اخبار کارآفرینی و استارت آپ ها، اخبار بازرگانی واردات و صادرات و اخبار صنعت آهن آلات و فولاد، اخبار صنعت نفت گاز و پتروشیمی، اخبار اقتصاد ورزشی، اخبار سبک زندگی، استایل، مد و فشن می‌پردازد. در بخش اخبار اقتصادی جهان نیز اخبار بین المللی اقتصادی منعکس می‌شود.

اخبار بانک

بخش دیگری که در این خبرگزاری برای استفاده مخاطبان در نظر گرفته شده است، آموزش‌های تخصصی در حوزه اقتصادی برای فعالان و علاقمندان اقتصادی است. در این بخش مقالات تخصصی اقتصادی شامل؛ آموزش اقتصاد رفتاری، آموزش اقتصاد سلامت، آموزش حقوق اقتصادی، آموزش علوم اقتصادی، آموزش مدیریت اقتصاد، آموزش دوره های DBA و MBA اقتصادی می‌باشد و مطالعه آن برای افراد فعال در این حوزه توصیه می‌شود تا بتواند به دید جدیدی نسبت به اقتصاد و شاخه‌های مختلف آن دست یابند.

بواسطه بخش‌های متفاوت و جامعی که در اقتصاد آفرین در نظر گرفته شده است، طیف وسیعی از مخاطبان را دربر می‌گیرد. مخاطبان اقتصاد آفرین بصورت تخصصی صاحبان کسب و کار، مدیران، روسای شرکت‌ها و فعالان اقتصادی هستند که می‌خواهند اخبار لحظه ای معتبر و مفید همه خبرگزاری های نام آشنای ایران و جهان را به صورت یکجا و آنلاین با ادبیاتی مناسب مشاهده نمایند.

پایگاه خبری اقتصاد آفرین به منظور جمع آوری اخبار از ربات هوشمند استفاده می‌کند. این ربات بدون دخالت نیروی انسانی از رسانه‌های اقتصادی معتبر و پربازدید اخبار اقتصادی را رصد و جمع اوری می‌کند. این روش با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های هوش مصنوعی جمع آوری، پردازش، دسته بندی و بازنشر می گردد.

بنابراین این سامانه جامع اخبار اقتصادی، هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای اخبار اقتصادی ندارد از این رو اعلام می‌دارد که هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای اخبارها و نقض حقوق مالکیت فکری اشخاص ثالث ندارد و تمام مسئولیت ها متوجه منبع و لینک خبرگزاری های مربوطه می گردد.

دنیای اقتصاد، اقتصاد آنلاین، اقتصاد نیوز، تجارت‌ نیوز، خبرگزاری مهر، خبرگزاری تسنیم، گسترش نیوز، صد آنلاین، منیبان، کارگر آنلاین و غیره از جمله منابع خبری معتبر و آگاه مورد استفاده اقتصاد آفرین می‌باشد.

رعایت قوانین کپی رایت و پایبندی به آن از جمله چارچوب‌های مهم این پایگاه خبری است. اقتصاد آفرین اطمینان می‌دهد چنانچه آگاه شود که قوانین کپی رایتی رعایت نشده است سریعا نسبت به حذف آن لینک از سایت اقدام می‌نماید.

تیم اقتصاد آفرین بیان می‌دارد که هیچ گاه بدون برقراری تعامل با کاربران و مخاطبان نمی‌توان پیشرفت کرد و نواقص و ایرادات را برطرف نمود و لازمه پیشرفت و کسب رضایت مخاطبان آگاهی از نظرات، انتقادات و پیشنهادات ارزنده مخاطبان است از این رو، راه‌های برقراری ارتباط مستقیم در اختیار کاربران قرار داده است تا به راحتی با ایمیل و آی دی تلگرام موجود در صفحه ارتباط با اقتصاد آفرین، با پشتیبانی و روابط عمومی اقتصاد آفرین تماس برقرار نمایید.

همه  پیشنهاد می کنند برای آگاهی از بروزترین اخبار اقتصادی ایران و جهان، به منبع بازنشر اخبار اقتصادی ایران و جهان یعنی "اقتصاد آفرین" مراجعه کنید.

اخبار بیمه

اقتصاد کسب و کار از نگاه تحلیلی اقتصاد آفرین

از دید تحلیلی اقتصاد آفرین، اقتصاد کسب و کار (Business Economics‌) یکی از زیرشاخه‌های اقتصاد کاربردی محسوب می‌شود که با بکارگیری تئوری‌های اقتصادی و روش‌های کمی اقدام به آنالیز شرکت‌های تجاری و عوامل موثر در ساختار سازمانی، روابط شرکت‌ها با بازار کار، بازار سرمایه و محصولات می‌کند.

اقتصاد کسب و کار با بهره‌گیری از مفاهیم اقتصادی به توسعه کسب و کار کمک می‌نماید از این رو، بخشی جدایی ناپذیر از اقتصاد سنتی به شمار می‌رود. این رشته بدلیل استفاده از اقتصاد کاربردی در مدیریت کسب و کار به یک ابزار تصمیم‌گیری مدیریتی و برنامه‌ریزی برای مدیران تبدیل شده است.

باید بدانید که برای بررسی وضعیت کسب و کارها در کشورهای مختلف می‌توان از شاخص‌هایی همچون؛  شاخص استخدام نیروی کار، شاخص ثبت و انتقال مالکیت، شاخص اخذ اعتبار، شاخص حمایت از سرمایه گذاران، شاخص پرداخت مالیات، شاخص تجارت برون مرزی و ... استفاده نمود.

بررسی وضعیت شاخص‌های فوق و مقایسه آن با شاخص‌های سایر کشورها حاکی از فضای نامساعد کسب و کار در کشور است. نرخ بالای بیکاری بویژه در میان قشر تحصیلکرده و زنان در مناطق شهری در کشور خود بیانگر این وضعیت نابسامان می‌باشد. اعمال تحریم‌های گسترده، رشد بالای جمعیت در سالهای اخیر، افزایش سن ازدواج، نفوذ گروه‌ها و سودجویان و دلالان، عدم تطابق تخصص های نیروی کار و طولانی بودن فرآیند راه اندازی کسب و کار از جمله دلایلی است که منجر به بروز مشکلات اقتصادی کشور شده است.

بنابراین اصلاح فضای کسب و کار در کشور و افزایش آگاهی از مسائل اقتصادی در اسرع وقت از جمله اولویت‌های بهبود فضای اقتصادی کسب و کارهای کشور می‌باشد.

اقتصاد آفرین امیدوار است تا با رفع موانع تولید و سرمایه گذاری (از طریق ساماندهی فضای کسب و کار در کشور)، کاهش ریسک سرمایه گذاری از طریق فراهم نمودن امنیت اقتصادی و سیاسی، ایجاد فضای پویا و مطمئن برای شکل گیری فعالیت‌های مولد در کشور و ایجاد هماهنگی بین نظام آموزشی و نیازهای بازار کار وضعیت بازار کار و اشتغال را ساماندهی و بهبود بخشید.

eghtesadafarin

همه، مطالعه اخبار اقتصادی ایران  در اقتصاد آفرین را برای شما پیشنهاد می کنند، چون:

شما با  اقتصاد آفرین می توانید هوشمندانه پیش بینی کنید و در نتیجه شادتر زندگی کنید.

https://eghtesadafarin.com/

کد خبر: ۱۰۸٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • المیرا IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      2 0
      تحلیل بازارهای اقتصادی همیشه توی اولویت هستن
    • سجاد نعمتی NL ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      2 0
      ممنون از سایت تحلیل بازار مطلب خوبی بود