۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
 آستراخان همکاری اقتصادی با گیلان را گسترش می دهد
استاندار آستراخان:

آستراخان همکاری اقتصادی با گیلان را گسترش می دهد

رشت - استاندار آستراخان فدراسیون روسیه گفت: دولت روسیه و استان آستراخان برای گسترش همکاری اقتصادی و تجاری با شرکای گیلانی بیشترین تلاش خود را به کار می گیرد.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری گیلان، ایگور بابوشکین استاندار آستراخان، آندری وادوف سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت و علی التقی حسین اف سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن نوروز را به استاندار گیلان تبریک گفتند.

استاندار آستراخان در این پیام عید نوروز را به ساکنان گیلان تبریک گفت و خطاب به استاندار گیلان اظهار داشت: مایلم به جنابعالی اطمینان دهم که در سال جدید نیز دولت استان آستراخان بیشترین تلاش خود را برای گسترش همکاری با شرکای گیلانی در حوزه های گوناگون به کار گیرد.

سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز هم در پیام خود نوروز را تحکیم بخش وحدت و مهربانی در میان انسان ها دانست و این عید را به استاندار گیلان و ساکنان این استان تبریک گفت.

وی در این پیام برای جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست و همسایه آذربایجان و ملت عزیز آن صلح،امنیت، روزهایی مملو از سعادت و بسط روابط دوستی و برادری میان دو کشور را از خداوند متعال آرزو کرد.

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت نیز حلول سال نو و بهار طبیعت را به استاندار گیلان تبریک گفت و موفقیت در همه امور فردی و اجتماعی را برای ایشان آرزو کرد و از خداوند خواست سال جدید سالی توام با آرامش ، صلح و دوستی برای همه ملت های جهان باشد.

کد خبر: ۱۰٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha