۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
پنجره واحد کار و اشتغال راه‌اندازی می‌شود | نرخ ۲۸ درصدی بیکاری در مازندران
قالیباف در بهشهر؛

پنجره واحد کار و اشتغال راه‌اندازی می‌شود | نرخ ۲۸ درصدی بیکاری در مازندران

بهشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح کار و اشتغال تا یک‌ماه آینده در مجلس نهایی می‌شود، گفت: پنجره واحد برای کار و اشتغال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر قالیباف پیش ازظهر پنجشنبه در پانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر بااظهار اینکه امروز نظام اداره کشور و تصمیم گیری در عرصه اقتصاد براساس سنت های الهی و فرهنگ کار و تلاش نیست، گفت: این درحالی که تلاش برای رفع مشکلات مردم و کمک به مستضعفان و محرومان نوعی جهاد و مجاهدت محسوب می شود.

وی با اظهار اینکه تصمیم های کنونی ما مناسبت با فرهنگ کار و تلاش نبوده، تاکید کرد: برای رفع آسیب های اجتماعی و ایجاد شغل نیازمند مجاهدت هستیم.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در مازندران، این نرخ را بین جوانان و سن اشتغال ۲۸ درصد ذکر کرد و گفت: مشکل امروز کشور پول و امکانات نیست بلکه نداشتن باور به سنت های الهی در بین مدیران است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح کار و اشتغال روز گذشته در مجلس گفت: طبق این طرح یک پنجره واحد برای صدور مجوزهای کار و اشتغال راه اندازی می شود و تمامی مجوزهای مربوطه ظرف یک هفته از تقاضا ثبت اشتغال ارائه می شود.

قالیباف با عنوان اینکه در حال حاضر برای ایجاد هر شغلی دهها مجوز در پیچ و خم اداری نیاز است، گفت: با راه اندازی پنجره واحد و نهایی شدن طرح کار و اشتغال، بروکراسی ها کاهش می یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی پرهیز از صرف کردن وقت برای اختلافات بی خود گفت: یکی از روش های مدیریتی باید این باشد که مردم را وارد امور کنیم.

کد خبر: ۱۰۷٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha