۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
قرقبانان مازندران ۴ ماه حقوق طلب دارند/ تامین ۶ هزار و ۵۰۰ تن قیر
رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

قرقبانان مازندران ۴ ماه حقوق طلب دارند/ تامین ۶ هزار و ۵۰۰ تن قیر

ساری- شریعتی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به عدم پرداخت چهار ماه از حقوق قرقبانان و جنگلبانان خواستار تسریع در پرداخت این مطالبات شد.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت جنگل های استان اظهار داشت: پرداخت حقوق جنگلبانان و قرقبانان از جمله مسائل مهم بوده و قرقبانان استان چهار ماه حقوق دریافت نکردند.

وی با بیان اینکه قرقبانان به صورت شبانه روزی مشغول صیانت از عرصه های جنگلی هستند، اظهار داشت: عدم پرداخت حقوق و مزایا به مدت چهار ماه مشکلات آنان را بیشر کرده است.

وی همچنین با اشاره به اجرای پروژه های مختلف در حوزه انتخابیه، تامین قیر برای اجرای طرح های بهسازی راه های شرق استان را لازم دانست و گفت: با رایزنی های صورت گرفته پروژه های راهداری و بهسازی در مناطق کوهستانی از جمله سفیدچاه به سرخگریوه و دهستان عشرستاق در دست اجرا است.

شریعتی بهره گیری از ظرفیت های منابع غیر از منابع بودجه ای را برای توسعه و شتاب بخشی طرح ها لازم دانست و گفت: در قانون بودجه ماده ۵۶ وجود دارد و دولت برای پیشبرد پروژه های با پیشرفت بالای ۷۰ درصدی می تواند از منابع بانکی با ضمانت سازمان برنامه ریزی استفاده کند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران یادآور شد: برای تسریع در پروژه سد هراز از ظرفیت ماده ۵۶ قانون بودجه استفاده می شود و در مجموع ۳۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه طرح های آبی استان سرمایه گذاری می شود.

وی به جلسات با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها اشاره و اضافه کرد: طبق توافق صورت گرفته شش هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در اختیار شهرداری های شرق استان قرار می گیرد.

کد خبر: ۱۰۷٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha