۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
صادرات ۴ میلیارد دلار کالاهای غیرنفتی از استان بوشهر
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خبر داد

صادرات ۴ میلیارد دلار کالاهای غیرنفتی از استان بوشهر

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از صادرات ۴ میلیارد دلار کالاهای غیرنفتی از استان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بخش خصوصی در سال ۱۴۰۰ که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده در راستای تحقق شعار سال از همه توان و ظرفیت خود بهره برده و بحمدالله به نتایج خوبی نیز رسیده است.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان و بویژه ارایه تسهیلات مورد نیاز برای صادرات کالاهای تولیدی از مهم‌ترین برنامه‌های اتاق بازرگانی استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، حجم و ارزش کالاهای صادراتی از استان بوشهر به مقصد کشورهای هدف از رشد محسوسی نسبت به سنوات قبل برخوردار بوده و علیرغم مشکلات تحریمی و مشکلات ناشی از ویروس کرونا، صادرات با شتاب مناسبی و حجم قابل قبولی انجام شده است.

گزدرازی از صادرات ۴ میلیارد دلار کالاهای غیرنفتی از استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۱۱ میلیون تن کالای غیرنفتی با ارزش بیش از ۴ میلیارد دلار از گمرکات استان بوشهر به مقصد کشورهای هدف صادر شده که نشان دهنده رشد بیش از ۹۰ درصدی ارزش صادرات است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: بیشتر کالاهای استان بوشهر به مقصد کشورهای امارات متحده عربی، هند، برزیل، روسیه، چین و ... صادر شده و امیدواریم در نیمه دوم امسال شاهد بهبود وضعیت صادرات نیز باشیم.

کد خبر: ۱۰۷٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha