۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
اطلاعاتی از نحوه انجام ثبت شرکت

اطلاعاتی از نحوه انجام ثبت شرکت

اگر قصد دارید در کسب و کار خود موفق شوید، به ثبت آن اقدام نمایید تا از مزایای آن بهره مند شوید. با ثبت کردن شرکت، در فروش سهم بیشتری خواهید داشت و در بین رقبا موفق تر عمل خواهید کرد.

به گزارش بازار، ثبت شرکت اولین قدمی است که با استفاده از آن تخصص و ایده خود را می توانید تجاری کنید. وقتی شرکت خود را به ثبت می رسانید، فعالیت هایتان شکل قانونی به خود می گیرد و در مواقع بستن قرار داد با دیگر شرکت های قانونی به مشکل بر نمی خورید.

اینگونه جدید اعتماد مشتری نیز به کسب و کارتان بیشتر می شود. ثبت کردن شرکت با مزایای بسیاری همراه است و هیچ گونه ابهامی در رابطه با شرکت و اعضایی که در آن مشغول هستند وجود نخواهد داشت.

همچنان که از تاریخی که به ثبت شرکت خود اقدام کردید، می گذرد اعتبار شرکتتان بیشتر می شود و با کشورهای دیگر مبادلات تجاری می توانید انجام دهید.
در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با ثبت کردن شرکت، مراحل انجام و مزایای آن خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

سامانه ثبت شرکت

ثبت شرکت

اگر قصد دارید در کسب و کار خود موفق شوید، به ثبت آن اقدام نمایید تا از مزایای آن بهره مند شوید. با ثبت کردن شرکت، در فروش سهم بیشتری خواهید داشت و در بین رقبا موفق تر عمل خواهید کرد.

وقتی اعتبار کسب و کار خود را با ثبت شرکت بالا می برید،  مشتریان اعتماد بیشتری به شما پیدا می کنند و این امکان برایتان فراهم می شود که در رابطه با  شرکت های داخلی و بین المللی به دریافت نمایندگی بپردازید. وقتی شرکت خود را ثبت می کنید، تبلیغات رسمی می توانید داشته باشید و اعضای شرکت حقوق قانونی دریافت می کنند.  

از مزایای ثبت شرکت این است که وظایف و مسئولیت های شرکت بین اعضا تقسیم می شود و از امکاناتی که سازمان های دولتی دارند، برخوردار خواهید شد. مشاورین ثبت نیک با سال ها تجربه در زمینه ثبت شرکت و برخورداری از پرسنلی متخصص، ثبت را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان برایتان انجام می دهند.
در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه ثبت کردن شرکت با شماره تماس های موجود در سامانه ثبت نیک تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. پشتیبانی در تمام طول شبانه روز از جانب کارشناسان مجموعه صورت می گیرد.
همچنین میتوانید جهت ثبت تغییرات شرکت با سامانه ثبت شرکت نیک با شماره ۸۸۸۸۸۸۲۲ و سایت nikregister.com در ارتباط باشید.

ثبت شرکت

اهداف ثبت کردن شرکت 

ثبت کردن شرکت با اهداف مختلفی می تواند صورت بگیرد که از جمله آنها دریافت وام از بانک ها،   شرکت در انواع مناقصات و نمایشگاه ها، جذب مشتریان بزرگ تر و داشتن اعتبار بین مشتریان، بستن قرار داد با شرکت ها و هم چنین ادارات خصوصی و دولتی خواهد بود.

با ثبت کردن شرکت می توانید کسب و کار قبلی خود را توسعه دهید و گام های بزرگ تر بردارید. سامانه ثبت نیک تلاش می نماید، شرکتی ثبت کنید که ضمن پرداخت مالیات کمتر از تسهیلات بانکی بتوانید استفاده کنید.

هم چنین متخصصین و پرسنل کارآزموده و مجرب این مجموعه کمک می کنند بر اساس نیاز ها و اهدافتان، بهترین نوع شرکت را انتخاب نمایید.
اگر قصد دارید بیشترین سوددهی را بین رقبایتان داشته باشید و در شبکه های اجتماعی به بهترین شکل به جذب مشتری بپردازید، با کارشناسان سامانه نیک در ارتباط باشید.

هزینه ثبت شرکت 

هر کسب و کار و تجارتی برای اینکه فعالیت خود را آغاز کند، باید هزینه هایی را برای این منظور در نظر بگیرد. هزینه ثبت شرکت نیز به صورت متغیر و ثابت خواهد بود. هزینه ای که در رابطه با نام شرکت، تهیه گیره و پوشه و هزینه پست مدارک به اداره ثبت شرکت ها پرداخت می کنید را هزینه ثابت می گویند. عواملی چون نوع شرکت که سهامی خاص یا عام، تعاونی، تضامنی و ... می باشد در هزینه های ثبت کردن شرکت تاثیرگذار می باشد.

این هزینه با بالا رفتن سرمایه شرکت بیشتر می شود و موجب بالا رفتن اعتبار شرکت خواهد شد. تمام تلاش سامانه ثبت شرکت نیک ارائه هزینه ای مناسب به جهت ثبت کردن شرکت می باشد و هدفی جز کسب رضایت مشتری ندارد.

مدت زمان لازم برای ثبت کردن شرکت 

مدت زمانی که طول می کشد تا یک شرکت به ثبت برسد را در دو مرحله می توان بازگو کرد. در مرحله اول مدت زمانی طول می کنید تا نام شرکت تایید شود. با توجه به اینکه ثبت را در کدام شهر انجام می دهید، بازه زمانی ۱ تا ۴ روز را به طور  میانگین خواهیم داشت تا نام شرکت به تایید برسد.

در مرحله بعد مدت زمانی نیز برای جمع آوری مدارک لازم دارید که این اقدام معمولا بازه زمانی ثبت شرکت را طولانی می کند، چون حتی ممکن است چند هفته طول بکشد تا گواهی عدم سوء پیشینه که مربوط به اعضای هیئت مدیره و هم چنین بازرسین شرکت می باشد را تحویل دهید.
متخصصین و وکلای سامانه ثبت شرکت نیک همه تلاش خود را می کنند که این بازه زمانی را کوتاه کنند و مراحل ثبت شرکت را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

ثبت شرکت

مدارک مورد نیاز برای ثبت

برای ثبت کردن شرکت نیاز به ارائه مدارکی دارید که شامل  کپی شناسنامه و کارت ملی، آدرس و کدپستی منزل یا دفتر کار، انتخاب نام شرکت و ‌نوع فعالیت آن و در نهایت تکمیل فرم اطلاعات خواهد بود. همچنین نیاز دارید که حداقل دو نفر عضو را برای ثبت کردن شرکت انتخاب نمایید که این دو شریک و یا حتی اعضای خانواده می توانند باشند. کارشناسان ثبت نیک در تمامی این مراحل برای جمع آوری درست مدارک، راهنمایی های لازم را انجام می دهند. هر چه مدارک را سریعتر آماده کنید، بازه زمانی کوتاه تری برای ثبت کردن شرکت خود خواهید داشت.

مراحل ثبت کردن شرکت 

در ابتدا باید با کمک مشاورین مجموعه نیک، نوع شرکت را مشخص نمایید و شرکت و سهامداران شرکت را تعیین نمایید.

در مرحله بعدی میزان سرمایه و نوع آن را تعیین کنید  و اینکه شرکت شما دقیقا در رابطه با چه موضوعی قصد فعالیت دارد، مشخص کنید.

در این مرحله به انتخاب نام شرکت بپردازید  و مشخص کنید که اعضای هیئت مدیره چه سمتی دارند. مدارکی که مورد نیاز است را تکمیل و امضا کنید. مدارک را به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید که این کار را سامانه ثبت نیک انجام خواهد داد.

در مرحله آخر برای آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی، هزینه آن را پرداخت نمایید.

تمامی مراحل ذکر شده زیر نظر متخصصین این مجموعه صورت می گیرد تا هیچ گونه اشکالی در روند کار رخ ندهد و در زمان کوتاهی شرکت خود را به ثبت برسانید.

شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه ثبت شرکت و همچنین مشاوره در زمینه های ثبت تغییرات شرکت، ثبت برند تجاری و دیگر امور ثبتی، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: ۱۰۷٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha