۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر لزوم تلاش در جهت تقویت سنت قرض الحسنه
در جمع همکاران استان اصفهان صورت گرفت؛

تاکید مدیرعامل بانک سینا بر لزوم تلاش در جهت تقویت سنت قرض الحسنه

مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از شعب منطقه و دیدار با همکاران این استان بر لزوم تلاش در جهت تقویت سنت پسندیده قرض‌الحسنه و ترویج این امر نیکو تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، ایمانی در بازدید از شعب بانک در شهرضا، مبارکه و زرین شهر با اشاره به نقش والای مسئولیت اجتماعی در تحقق بانکداری اجتماعی و آمادگی این بانک جهت ارائه خدمات قرض الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اعلام کرد: این بانک از طریق امضای تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد علوی، در جهت حمایت از صنوف و کسب و کارهای کوچک و آسیب دیده از کرونا با اعطای وام قرض الحسنه حمایت نموده و اقدامات مناسبی را به انجام رسانده است.

مدیرعامل بانک سینا در ادامه این بازدید به قدمت تاریخی و پتانسیل بالای منطقه اصفهان در افزایش سهم بازار بانک اشاره کرد و گفت: با شناسایی بازارهای هدف و تعامل با شرکت‌های حقوقی می‌توان در تحقق اهداف ترسیم شده اقدام و با استفاده از استراتژی های هوشمندانه برای افزایش سهم بیشتر بازار تلاش کرد.

ایمانی تصریح کرد: پیشینه و قدمت بالای استان اصفهان با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و پتانسیل بالا این قابلیت را دارد که با استفاده از امتیازات بانک عزم خود را برای ارتقای عملکرد و تحقق اهداف مورد انتظار جزم کنیم.

ایمانی با قدردانی از تلاش همه جانبه همکاران در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های اتخاذ شده بانک اعلام کرد: تلاش همکاران به منظور پیشبرد برنامه ها به ویژه از طریق بازاریابی موثر و منظم و اجرای برنامه های هدفمند در جهت کاهش مطالبات منجر به بهبود شاخص های عملکردی شده است.

ایمانی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد بانک سینا با تدوین و اجرای برنامه های حمایتی در زمینه بانکداری قرض الحسنه، نقش مهمی در تبیین آثار اجتماعی قرض دادن و تقویت نگرش انساندوستانه کمک به همنوع ایفا نماید.

گفتنی است در این سفر معاون امور شعب و مناطق و مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، بازرسی و بانکداری اسلامی نیز حضور داشتند و در ادامه سفر از شعبه در حال احداث آپادانا نیز بازدید به عمل آوردند.

کد خبر: ۱۰۷٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha